τις 3 Νοεμβρίου η αίτηση ακύρωσης κατά της ιδιωτικοποίησης του Κρατικού Αερολιμένα Χανίων, μετά τις προσφυγές φορέων και πολιτών από τα Χανιά. Τι δηλώνει ο αντιπεριφερειάρχης του νομού.
Στο ΣτΕ η πρώτη δίκη κατά ιδιωτικοποίησης περιφερειακού αεροδρομίου
«Θα αγωνισθούμε με όλα τα νόμιμα μέσα προκειμένου να ακυρωθεί η λεόντειος σύμβαση. Πρώτο βήμα είναι η εκδίκαση στις 3 Νοεμβρίου στο ΣτΕ της αίτησης ακύρωσης κατά της ιδιωτικοποίησης» σημειώνει σε ανακοίνωσή του σχετικά με τον Κρατικό Αερολιμένα Χανίων Ι. Δασκαλογιάννης ο αντιπεριφερειάρχης Χανίων Α. Βουλγαράκης, συντασσόμενος στο πλευρό φορέων και πολιτών από τα Χανιά που είχαν προχωρήσει στην κατάθεσή της πριν από έναν περίπου χρόνο.
Στη σχετική ανακοίνωση ο αντιπεριφερειάρχης Χανίων σημειώνει ότι η ιδιωτικοποίηση του αερολιμένα «αποτελεί μια αρνητική εξέλιξη για την ανάπτυξη της δυτικής Κρήτης αλλά και τη διακηρυγμένη ενιαία αναπτυξιακή πολιτική της Περιφέρειας Κρήτης» και διευκρινίζει: «Οι αντιρρήσεις μας έχουν εκφραστεί δημόσια με ψηφίσματα και προσφυγή στην Δικαιοσύνη, σε αλλεπάλληλες συναντήσεις μας με όλους τους φορείς των Χανίων και της Π.Ε Ρεθύμνου, αλλά και με ψήφισμα του Περιφερειακού Συμβούλιου».

Αιτιολογώντας τη θέση του, ο κ. Βουλγαράκης αναφέρει ότι το αεροδρόμιο Χανίων αποτελεί το ισχυρότερο αναπτυξιακό εργαλείο του τόπου. «Δεν θέλουμε η πορεία ανάπτυξής μας να καθορίζεται από καμία ιδιωτική εταιρεία, όχι από ιδεοληψία ενάντια στις ιδιωτικοποιήσεις» λέει και προσθέτει ότι «με τη συνέργεια όλων των φορέων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης α΄ και β΄ βαθμού καθώς και του ΕΒΕΧ καταφέραμε με τις χαμηλού κόστους αεροπορικές εταιρείες να τριπλασιάσουμε τις αφίξεις στα Χανιά τα τελευταία τρία χρόνια».

Αναφερόμενος στην κοινοπραξία, σημειώνει ότι «παραλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο αερολιμένα χωρίς να έχει επενδύσει ούτε ένα ευρώ. Ως εκ τούτου, η κοινοπραξία αντί να επενδύσει παίρνει δώρο ένα έργο αξίας άνω των 110.000.000 ευρώ, το οποίο έχει συγχρηματοδοτηθεί από τη Ε.Ε και βρίσκεται στο στάδιο ολοκλήρωσής του. Δημιουργείται ένα μονοπώλιο στη διαχείριση των αεροδρομίων και στη διοχέτευση της τουριστικής κίνησης, που είναι αντίθετο στην ευρωπαϊκή και εθνική νομοθεσία».

Και προσθέτει: «Αλήθεια, γνωρίζει η κυβέρνηση ότι το αεροδρόμιο Χανίων είναι μικτής χρήσης και χρησιμοποιείται σαν βάση της 115 Πτέρυγας Μάχης της Πολεμικής μας Αεροπορίας; Τι διασφαλίσεις έχει λάβει για το ζήτημα αυτό;».

Real.gr

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ