Στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στο αγώνισμα των κρίκων ανέβηκε ο Λευτέρης Πετρούνιας, στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ενόργανης γυμναστικής, που διεξάγεται στο Μονπελιέ της Γαλλίας.
Ο Έλληνας πρωταθλητής συγκέντρωσε 15,866 βαθμούς και κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο, για πρώτη φορά στην καριέρα του, μετά το χάλκινο μετάλλιο που είχε πανηγυρίσει το 2011 στο Βερολίνο.
Δεύτερος κατετάγη ο Γάλλος Αλ Ιτ Σαϊντ με και τρίτος ο Ρώσος Ντένις Αμπλιάζιν.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















