Αθλητικά

Αίτημα του Εσπέρου Κω να παίξει στο εφηβικό!

ΕΣΠΕΡΟΣ ΚΩ ΜΠΑΣΚΕΤ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ

Μετά τη χθεσινή απόφαση της Ομοσπονδίας, ότι στο εφηβικό πρωτάθλημα μπορούν να συμμετέχουν και μόνο παίδες, ο Έσπερος Κω έκανε αίτημα να αγωνιστεί κανονικά την προσεχή αγωνιστική περίοδο στον όμιλο νήσων. Αναλυτικά το αίτημα του κωακού συλλόγου:
1.Σας υποβάλουμε αίτημα επίσημης συμμετοχής μας στο Πρωτάθλημα Εφήβων περιόδου 2021-22, όπου σύμφωνα με την από 13/10/2021 απόφαση της ΕΟΚ Αρ. Πρωτ. 6533 «Συμπληρωματική – Τροποποίηση Γεν. Προκύρηξης Πρωταθλημάτων περιόδου 2021-22» για συμμετοχή παιδιών γεννημένα 2006 και νεότερα, δίνεται η δυνατότητα στην ομάδα Παίδων του Συλλόγου μας να συμμετάσχει κανονικά στο Πρωάθλημα Εφήβων.
2.Σας υπενθυμίζουμε την έγκαιρη αίτηση συμμετοχή μας από τις 20/9/21 με Αρ. Πρωτ. 11.
3.Προτείνουμε τον άμεσο ορισμό μας στον Προγραμματισμό με την ομάδα που έχει ρεπό σε κάθε αγωνιστική, δεδομένου ότι σε δύο (2) εβδομάδες ξεκινάει το Πρωτάθλημα.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗

Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Προσθέστε ένα σχόλιο

Το E-mail δεν θα δημοσιευτεί.
Πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα πεδία για την υποβολή του σχολίου.