Ειδήσεις

Βασιλικός (ΞΕΕ): Κινούμενη άμμος η φετινή σεζόν – Πού κινούνται οι πληρότητες

Στο 34,5% διαμορφώθηκε η πληρότητα στα καταλύματα που έχουν ανοίξει για το β’ δεκαπενθήμερο του Ιουνίου.

Με «κινούμενη άμμο» χαρακτήρισε τη φετινή σεζόν ο Αλέξανδρος Βασιλικός, πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΞΕΕ), στο πλαίσιο της ημερίδας «Η επόμενη μέρα του ελληνικού ξενοδοχείου, αξιοποιώντας τα χρηματοδοτικά μέσα».

Ο πρόεδρος του ΞΕΕ τόνισε πως τις δύο τελευταίες εβδομάδες του Ιουνίου, η πληρότητα μεταξύ των ξενοδοχείων που κατάφεραν να ανοίξουν είναι ως μέσος όρος στο 34,5% και με αναγωγή στο σύνολο του ξενοδοχειακού δυναμικού, η πληρότητα πέφτει στο 28,9%.

«Παρά τις πρωτοφανείς αβεβαιότητες, ο ξενοδοχειακός κλάδος δίνει τη μάχη του, με υψηλό αίσθημα ευθύνης. Όπως κάνουμε διαχρονικά, μπροστά σε όλα τα δύσκολα που συναντάμε και ξεπερνάμε. Με ένα και μόνο στόχο: Να σηκώσουμε την Ελλάδα ψηλότερα. Το ίδιο κάνουμε και τώρα. Με όλο το απόθεμα των δυνάμεών μας, συμβάλλουμε ενεργητικά στην εθνική προσπάθεια για μια Ελλάδα ασφαλή και ανοιχτή, για την υγεία όλων, παντού. Για την επανεκκίνηση της οικονομίας μας και την τόνωση της απασχόλησης, για την ανάσα ζωής στις πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που είναι η ραχοκοκαλιά του ελληνικού επιχειρείν και της εθνικής οικονομίας και γι’ αυτό πρέπει να αντέξουν και να μείνουν όρθιες», είπε χαρακτηριστικά ο Αλ. Βασιλικός.

Ο επικεφαλής του ΞΕΕ τόνισε, μεταξύ άλλων, πως η κρατική στήριξη απάντησε μέχρι σήμερα με επιτυχία στο πώς θα μείνει ένα ξενοδοχείο κλειστό σε βραχυπρόθεσμο ορίζοντα. «Διαμορφώθηκαν εργαλεία όπως η επιστρεπτέα προκαταβολή, σχεδιάστηκαν προγράμματα όπως το ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ. Επιχειρήσεις και εργαζόμενοι πήραν απαντήσεις στις αγωνίες τους. Το ζητούμενο τώρα είναι αφού κάνουμε το “ταμείο” της σεζόν, να δούμε τη μεσοπρόθεσμη στήριξη της φιλοξενίας, καθώς η επανεκκίνηση δεν οδηγεί αυτομάτως και οριζόντια στο επιθυμητό λειτουργικό αποτέλεσμα», είπε χαρακτηριστικά, αναδεικνύοντας την ανάγκη χάραξης ενός νέου σχεδιασμού με στοχευμένες σημειακές παρεμβάσεις, που θα επιτρέψει να φτάσει ο κλάδος στην «επόμενη μέρα».

«Χρειαζόμαστε επειγόντως αναβάθμιση για να είμαστε συμβατοί με τις παγκόσμιες τάσεις, όχι μόνο στενά στον τουρισμό αλλά ευρύτερα σε αυτό που θα πρέπει να σηματοδοτεί το brand Ελλάδα στα μάτια του υπόλοιπου κόσμου, είτε είναι επισκέπτες, είτε είναι digital nomads, είτε είναι επενδυτές, στελέχη, καταναλωτές ελληνικών προϊόντων, η παγκόσμια κοινή γνώμη. Η Ελλάδα έχει ανάγκη από ένα άλμα ποιότητας μετά την πανδημία», κατέληξε.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου