Στην τελετή έπαρσης της ελληνικής σημαίας από την Προεδρική Φρουρά, στον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης παραβρέθηκε η Πρόεδρος της Δημοκρατίας κα Κατερίνα Σακελλαροπούλου την πρώτη Κυριακή μετά την ανάληψη των καθηκόντων της.
Την Πρόεδρο της Δημοκρατίας υποδέχθηκε στον αρχαιολογικό χώρο η υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού Λίνα Μενδώνη.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















