Αναπτυξιακό τουρνουά μικρών ηλικιών (μίνι, σούπερ μίνι, προμίνι) διοργανώνει το προσεχές σαββατοκύριακο (16 και 17 Σεπτεμβρίου) ο Γ.Α.Σ. Ιάλυσος. Οι «ερυθροκίτρινοι» το 2018 κλείνουν 70 χρόνια ζωής (ιδρύθηκαν το 1948) και εντάσσουν το τουρνουά στο επετειακό τους πρόγραμμα. Ήδη έχουν δηλώσει συμμετοχή στο τουρνουά ο Α.Ο. Κολοσσός και ο Γ.Σ. Διαγόρας, ενώ θα πάρουν μέρος κι άλλες ομάδες. Οι «ερυθροκίτρινοι» από σήμερα πρόκειται να ανακοινώσουν το πρόγραμμα των αγώνων του διημέρου και προσκαλούν το φίλαθλο κόσμο να δώσει το «παρών».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













