Ειδήσεις

ΕΟΤ: δράσεις προβολής του ελληνικού τουρισμού στη Βρετανία

Νέες διαφημιστικές δράσεις ύψους 47.000 ευρώ δρομολογεί στη Βρετανία ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού.

Ειδικότερα, ο ΕΟΤ ενέκρινε την διάθεση ποσού περίπου 32.000 ευρώ για την υλοποίηση της συνεργασίας με το Elite Traveler – The Private Jet Lifestyle Magazine που αφορά σε δημιουργία δισέλιδου advertorial προώθησης του τουρισμού πολυτελείας (luxury tourism) στο τεύχος Σεπτεμβρίου/Οκτωβρίου ή στο τεύχος Νοεμβρίου/Δεκεμβρίου.

Στο παραπάνω κόστος περιλαμβάνονται και επιπλέον αντισταθμιστικά οφέλη όπως:

-Αποστολή ενός ειδικευμένου ηλεκτρονικού μηνύματος (dedicated email) σε 16.000 συνδρομητές-ιδιοκτήτες jet, με σκοπό την προώθηση της Ελλάδας

-Τοποθέτηση δύο 2 banners στα εβδομαδιαία newsletter που αποστέλλονται σε 16.000 συνδρομητές-ιδιοκτήτες jet

-Ανάρτηση του δισέλιδου advertorial και στην ψηφιακή εκδοχή του περιοδικού για ipad την αντίστοιχη χρονική περίοδο με την κυκλοφορία του περιοδικού (print)

-Τρία άρθρα (editorial web features) στην ιστοσελίδα elitetraveler.com (μέχρι 400 λέξεις έκαστο και μέχρι 2 φωτογραφίες στο κάθε ένα)

-Ανάρτηση δύο βίντεο προώθησης της Ελλάδας στο Elite Traveler TV

-Προώθηση των web features για την Ελλάδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) του Elite Traveler (Facebook, Twitter)

-Αναφορά στην κάρτα εντυπώσεων (BRC card) του περιοδικού.

Παράλληλα, ο ΕΟΤ ενέκρινε τη διάθεση περίπου 15.000 ευρώ για την υλοποίηση συνεργασίας με το περιοδικό Travel Trade Gazette (TTG) στο πλαίσιο της συμμετοχής του Γραφείου ΕΟΤ Μ. Βρετανίας και Ιρλανδίας, στην έκθεση World Travel Market (WTM 2014), που θα λάβει χώρα στο Λονδίνο από 3 έως 6 Νοεμβρίου 2014.

Η συνεργασία περιλαμβάνει τα ακόλουθα:

-Δημιουργία ειδικής σελίδας για τον διαγωνισμό στην ιστοσελίδα www.ttgdigital.com για χρονική διάρκεια ενός μήνα (προτεινόμενες ημερομηνίες 10/09/14 – 09/10/14)

-Προβολή του διαγωνισμού (editorial promotion) στο οπισθόφυλλο ενός εβδομαδιαίου τεύχους της έντυπης έκδοσης του περιοδικού TTG (κατά τον Σεπτέμβριο – Οκτώβριο 2014)

-Προβολή του διαγωνισμού (editorial promotion) σε ένα από τα TTG Midday Bulletin’s, τα οποία αποστέλλονται μέσω e-mail σε 18.000 άτομα κάθε Δευτέρα με Παρασκευή (κατά τον Σεπτέμβριο – Οκτώβριο 2014)

-Ολοσέλιδη διαφήμιση για τον διαγωνισμό σε εβδομαδιαίο τεύχος της έντυπης έκδοσης του περιοδικού TTG, με στόχο την ενθάρρυνση τελικών συμμετοχών στο διαγωνισμό (προτεινόμενο τεύχος το τεύχος της 25ης Σεπτεμβρίου 2014)

-Ολοσέλιδη διαφήμιση στο TTG WTM Preview Feature, το οποίο θα κυκλοφορήσει την 31η Οκτωβρίου 2014, με στόχο την ενθάρρυνση επισκεπτών στο περίπτερο του ΕΟΤ και την προσέλκυση ταξιδιωτικών πρακτόρων και λοιπών αναγνωστών του περιοδικού που μπορεί να μην συμμετείχαν στον διαγωνισμό

-Αναφορά (editorial coverage) της Ελλάδας/ΕΟΤ ή/και προώθηση των διαφόρων εκδηλώσεων, που θα λάβουν χώρα στο περίπτερο του ΕΟΤ στην φετινή WTM, στο TTG WTM Preview Feature, το οποίο θα κυκλοφορήσει την 31η Οκτωβρίου 2014, ως ειδική έκδοση του περιοδικού TTG ενόψει της έναρξης της WTM

-Tέσσερις ολοσέλιδες διαφημιστικές καταχωρήσεις του ΕΟΤ στα TTG@WTM Dailies

-Αναφορά (editorial coverage) της Ελλάδας/ΕΟΤ στο European feature του TTG@WTM Daily της Τετάρτης 5 Νοεμβρίου 2014

-Φωτογραφίες του αποκλειστικού μαθήματος μαγειρικής για travel agents στο περίπτερο του ΕΟΤ σε ένα από τα TTG@WTM Dailies

tornosnews

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου