Την απόφαση, με τη σύμφωνη γνώμη των σωματείων, να διεξαχθούν πρώτα τα παιχνίδια της 4ης αγωνιστικής και μετά της 3ης στη β’ φάση του ανδρικού πρωταθλήματος, πήρε η Τ.Ε. Ε.Ο.Κ. Δωδεκανήσου. Για ποιο λόγο; Διαβάστε και θα καταλάβετε… Η 3η αγωνιστική της β’ φάσης ήταν προγραμματισμένη για το σαββατοκύριακο 15-16 Μαρτίου, κατά το οποίο όμως έχει οριστεί το φάιναλ-φορ του κυπέλλου Ελλάδας στις γυναίκες. Με βάση το πρόγραμμα της 3ης αγωνιστικής, η Α.Ε. Δικαίου θα φιλοξενήσει τους Αγίους Θεοδώρους Αρχαγγέλου και ο Ιπποκράτης Κω τον Ζέφυρο, παιχνίδια όμως τα οποία δεν θα «χωρέσουν» το σαββατοκύριακο 15-16 Μαρτίου λόγω της τελικής φάσης του κυπέλλου γυναικών, στο κλειστό γυμναστήριο της Κω. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η Τ.Ε. Ε.Ο.Κ. να πάρει την απόφαση (κι αφού συναίνεσαν τα σωματεία) να «αλλάξει» τις αγωνιστικές και έτσι το μεθεπόμενο σαββατοκύριακο θα διεξαχθούν τα παιχνίδια της 4ης αγωνιστικής. Πρόκειται για τους εξής αγώνες: Άγιοι Θεόδωροι Αρχαγγέλου- Α.Σ.Κ. Ιβίσκος, Α.Ε. Δικαίου- Ιπποκράτης (θα διεξαχθεί μεσοβδόμαδα) και Γ.Σ. Διαγόρας- Ζέφυρος. Το επόμενο πρόγραμμα θα γίνει γνωστό την προσεχή Τρίτη από την Τ.Ε. Ε.Ο.Κ. Δωδεκανήσου.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















