Συνεχίζονται οι θάνατοι ηλικιωμένων συμπολιτών μας οι οποίοι νοσούσαν από κορωνοϊό
Ένας ακόμα θάνατος από κορονοϊό καταγράφηκε στο Νοσοκομείο Ρόδου τα ξημερώματα ης Δευτέρας. Πρόκειται για 88χρονο ανεμβολίαστο.
Υπενθυμίζεται πως ο περασμένο Σάββατο έχασε τη ζωή του ένας 85χρονος άνδρας, ο οποίος νοσηλευόταν στην κλινική Covid του ΓΝΡ.
Στο Νοσοκομείο προσώρας νοσηλεύονται 48 άτομα, εκ των οποίων τα δύο διασωληνωμένα.
Δύο ασθενείς διακομίστηκαν σε Νοσοκομεία Αναφοράς σε Αθήνα και Ηράκλειο.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













