Κάθε λογικός, δεν μπορεί παρά να καταδικάσει τους τραμπουκισμούς που αμαύρωσαν το νόημα της συγκέντρωσης διαμαρτυρίας για την καταστροφική πυρκαγιά. Κάποιοι ελάχιστοι, δεν έχουν καταλάβει πως ντροπιάζουν το κίνημα του εθελοντισμού με τέτοιες συμπεριφορές. Στην ουσία παίζουν το παιχνίδι κάποιων, μετατρέποντάς τους σε… “χρήσιμους ηλίθιους”. Με μια γρήγορη ματιά στη «ζούγκλα» των social media όλες τις ημέρες που η φωτιά έκαιγε, θα διαπίστωνε κανείς, την τοξικότητα και το μίσος να κυριαρχούν, στα σχόλια κάτω από δημοσιεύματα του τύπου. Στα κοινωνικά δίκτυα, που κάθε φορά που υπάρχει πολιτική και κοινωνική πόλωση δίνουν μάχη οι στρατοί ένθεν και ένθεν και οι «εθελοντές» της οργής. Εύκολοι στην κριτική, στις ταµπέλες, στη ρετσινιά σε βάρος άλλων. Ρητορική µίσους, τοξικότητα, εμφυλιοπολεμικό κλίμα . Το πάρτι στοχοποίησης και διχασµού µαίνεται µε αµείωτη ένταση. Η δηµόσια σφαίρα έχει µετατραπεί σε χωµατερή τοξικών αποβλήτων που εντέλει καταλήγουν να διαποτίζουν την κοινή γνώµη, τον κόσµο, τους πολίτες.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















