Να παραιτηθεί άμεσα ζητάει από τον πρόεδρο της ΝΔ, Αντώνη Σαμαρά, η Ντόρα Μπακογιάννη.
Η κ. Μπακογιάννη τηλεφώνησε πριν λίγο στον πρόεδρο της ΝΔ και του ζήτησε να παραιτηθεί μετά τα αποτελέσματα του δημοψηφίσματος.
«Παραιτήσου και παραιτούμαι και εγώ», είπε η κ. Μπακογιάννη.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















