Ειδήσεις

Τι αναζητούν οι luxury τουρίστες την επόμενη χρονιά

Έναν τολμηρό επαναπροσδιορισμό στις luxury αποδράσεις που διαμορφώνεται όχι από τα υπάρχοντα, αλλά από τη συναισθηματική απόδοση, αποκαλύπτει η Marriott International.

Οι τάσεις στους εύπορους ταξιδιώτες του κόσμου, αλλάζουν τη στρατηγική του Ομίλου φιλοξενίας. Πλέον, επικεντρώνεται στην ευημερία, τη σύνδεση, την πολιτιστική εμβάθυνση και την παραδοσιακή ζωή.

Η εξέλιξη έρχεται σε μια κομβική στιγμή. Οι πλούσιοι τουρίστες αλλάζουν το lifestyle στις αποδράσεις τους.

Στον προορισμό αναζητούν ολοένα και περισσότερο εμπειρίες μετασχηματισμού, πολιτισμό και τοπική αφήγηση.
Τα ταξίδια αναδεικνύονται σε ισχυρό παράγοντα ταυτότητας, σκοπού και προσωπικής σημασίας, το 2026.

Marriott International: Πώς διαμορφώνονται οι luxury αποδράσεις το 2026
Οι τουρίστες υψηλής καθαρής αξίας (HNW), λένε ότι τα ταξίδια έχουν διαμορφώσει αυτό που είναι (84%).
Η κοινωνική τους θέση ορίζεται μέσω της γνώσης και του σεβασμού και όχι των αγαθών (88%).
Οι σχέσεις στις διακοπές είναι πηγή σημαντικών αναμνήσεων για το 81%.
Ταξίδια με πολιτιστική εμβάθυνση και μάθηση αναζητά το 94%.
Αυτές οι αλλαγές αντανακλούν μια θεμελιώδη αναπροσαρμογή. Η πολυτέλεια δεν ορίζεται πλέον από αυτό που αποκτούν οι ταξιδιώτες, αλλά από το ποιοι γίνονται.

Με περισσότερα από 550 πολυτελή ξενοδοχεία και θέρετρα σε 72 χώρες και περιοχές, καθώς και σχεδόν 35 ανοίγματα που έχουν προγραμματιστεί για το 2026, ο Όμιλος βρίσκεται σε μοναδική θέση για να ανταποκριθεί σε αυτές τις προσδοκίες.
Επεκτείνει την παρουσία του στους πιο περιζήτητους προορισμούς στον κόσμο, με εστίαση σε εμπειρίες που προσφέρουν μακροπρόθεσμη συναισθηματική απήχηση και αξία.

Επαναπροσδιορισμός της πολυτέλειας
Η μακροζωία αντικατοπτρίζει μια ουσιαστική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι εύποροι ταξιδιώτες φροντίζουν τον εαυτό τους.
Αυτό που κάποτε αφορούσε τη χαλάρωση έχει γίνει μια σκόπιμη επιδίωξη ζωντάνιας, διαύγειας και μακροπρόθεσμης ευεξίας.

Οι σημερινοί πολυτελείς επισκέπτες αναζητούν θεραπείες με βαθιά απήχηση. Από κρύες βυθίσεις και θεραπεία με κόκκινο φως έως αρχαίες θεραπευτικές παραδόσεις που αποκαθιστούν την ισορροπία.

Για να εξυπηρετήσει τους επισκέπτες όπου κι αν βρίσκονται στο ταξίδι μακροζωίας τους, η Marriott International αναπτύσσει εξατομικευμένα προγράμματα wellness ανά μάρκα.
Κάθε επωνυμία της προσφέρει μια στοχευμένη, ξεχωριστή προσέγγιση ευεξίας.

Η σύνδεση έχει αναδειχθεί ως μια ισχυρή μορφή πολυτελούς νομίσματος. Τα ταξίδια πολλαπλών γενεών σημειώνουν ανοδική τάση.
Το 55% από την υψηλή και μεσαία τάξη δημιουργεί νέες φιλίες στις αποδράσεις του.

Ανταποκρινόμενος ο Όμιλος ενισχύει προσφορές σε κατοικίες και κοινωνικούς χώρους που έχουν σχεδιαστεί για να φέρνουν τους ανθρώπους κοντά.

«Η πολυτέλεια έχει εξελιχθεί από το να αφορά τα πράγματα που έχεις, στο πώς νιώθεις, δήλωσε η Tina Edmundson, Πρόεδρος Πολυτελείας της Marriott International.

Σήμερα, οι ταξιδιώτες αναζητούν εμπειρίες που εξισορροπούν την προσωπική ευεξία με την αίσθηση σύνδεσης, ανακάλυψης και εμπλουτίζουν τη ζωή τους με αναμνήσεις πολύ καιρό αφότου έχουν φύγει από έναν προορισμό».

Πηγη: tourismtoday.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου