Η επίθεση στον Θάνο Πλεύρη ως νομική κ πολιτική πράξη είναι καταδικαστέα. Τελεία και παύλα. Τις ιδεολογικές και πολιτικές διαφορές μας δεν τις λύνουμε έτσι. Τις λύνουμε με λόγο, επιχειρήματα, επιμονή και υπομονή. Οχι με τη βία. Είναι κάτι πολύ πέρα από ντροπή, είναι καθαρός φασισμός να σχετικοποιείται/συμψηφίζεται/εκλογικεύεται/δικαιολογείται η βία. Κανένας αστερίσκος σ’ αυτό. Τέλος.- Οσο υπάρχουν άνθρωποι που βρίσκουν κανονικές ή -ακόμα χειρότερα- δικαιολογούν τις επιθέσεις εναντίον πολιτικών (εν προκειμένω με γιαούρτι στον κ.Πλεύρη, μπροστά στα παιδιά του) με το επιχείρημα: «πολιτικοί είναι, ξέρουν ότι ενδεχομένως θα δεχθούν επιθέσεις», δεν υπάρχει καμία ελπίδα. Η βίαιη έκφραση (και δεν μιλάμε για επαναστατικό περιβάλλον, αλλά για εκλογές σε συνθήκες υγιούς δημοκρατίας) δεν είναι πολιτική πράξη (ούτε καν σε συμβολικό επίπεδο), πολλώ δε μάλλον προοδευτική . Εκφραση εχθροπάθειας είναι.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















