Η ΔΕΥΑΡ ενημερώνει τους κατοίκους ότι σήμερα, Τρίτη 2 Ιουλίου 2025, παρουσιάστηκε έκτακτη βλάβη σε κεντρικό αγωγό ύδρευσης, με αποτέλεσμα τη διακοπή της υδροδότησης στην ευρύτερη περιοχή της Δ.Κ. ΑΦΑΝΤΟΥ.
Η διακοπή της παροχής νερού θα διαρκέσει από τις 11:00 έως και τις 15:00, προκειμένου να αποκατασταθεί το πρόβλημα.
Τα συνεργεία της ΔΕΥΑΡ βρίσκονται ήδη στο σημείο και εργάζονται εντατικά για την άμεση αποκατάσταση της βλάβης.
Ζητούμε την κατανόηση των δημοτών για την προσωρινή ταλαιπωρία και διαβεβαιώνουμε ότι θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια για την όσο το δυνατόν ταχύτερη αποκατάσταση της υδροδότησης.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













