66 ημέρες χωρίς τηλέφωνο και internet, παραμένει γνωστός λογιστής της Ρόδου, εξαιτίας συστημικής αστοχίας του OTE και αδυναμίας οποιουδήποτε άλλου παρόχου τηλεφωνίας, να τον εξυπηρετήσει.
Ο λογιστής αναφέρει σε επιστολή του τα εξής:
«Την 15 Νοεμβρίου 2016 υπέβαλα αίτημα στην εταιρεία σας για μεταφορά της τηλεφωνικής μου σύνδεσης με αριθμό (…) από την προηγούμενη διεύθυνση μου (…) στην παρούσα ως άνω αναγραφόμενη διεύθυνση.
Εσείς μου κλείσατε ραντεβού για τις 17 Νοεμβρίου 2016 προκειμένου να πραγματοποιηθεί η μεταφορά, το οποίο όμως ραντεβού δεν πραγματοποιήσατε.
Μετά από επικοινωνία μου μαζί σας, μου δηλώσατε ότι τελικώς το ραντεβού θα πραγματοποιηθεί 2 ημέρες μετά, δηλαδή στις 19 Νοεμβρίου 2016, το οποίο πάλι δεν πραγματοποιήσατε και μου ξανά κλείσατε ραντεβού για τις 21 Νοεμβρίου και δίχως ειδοποίηση ακυρώσατε για άλλη μια φορά.
Ακολούθησαν άλλα δύο ραντεβού τις επόμενες ημέρες που δεν πραγματοποιήθηκαν ποτέ.
Στις 22 Νοεμβρίου 2016 σας απέστειλα ένα έγγραφο με αίτημα να μου προσκομίσει εγγράφως η εταιρεία σας τους λόγους που δεν πραγματοποιείται η μεταφορά του τηλεφωνικού αριθμού μου και να μου αναφέρετε αναλυτικά το τεχνικό πρόβλημα που ισχυριζόσασταν ότι υπάρχει.
Τελικώς στο από 22 Νοεμβρίου 2016 έγγραφο μου προς την εταιρεία σας, μου απαντήσατε την 12η Δεκεμβρίου 2016, όπου μου αναγράφατε ότι η μεταφορά μου δεν πραγματοποιήθηκε λόγω μεμονωμένης συστημικής αστοχίας και ότι θα πραγματοποιηθεί την ίδια ημέρα, δηλαδή στις 22 Δεκεμβρίου 2016.
Μετά όμως από 1 μήνα και 10 ημέρες από την απάντηση σας, το πρόβλημα στην τηλεφωνική μου σύνδεση ακόμα υπάρχει.
Καθημερινά επικοινωνώ με την εταιρεία σας και μεταβαίνω στο κατάστημα του ΟΤΕ στην Ρόδο αλλά το μόνο που εισπράττω είναι κοροϊδία και νιώθω να με εμπαίζετε.
Μη έχοντας τηλεφωνική σύνδεση  και ίντερνετ 66 ημέρες ήδη, ακόμα και μετά από αίτημα φορητότητας σε άλλο πάροχο του οποίου η υλοποίηση έχει κολλήσει λόγω του προβλήματος που ισχυρίζεστε ότι επιλύσατε και χωρίς καμία ένδειξη ενδιαφέροντος για επίλυση του προβλήματος από μέρους σας, έχω υποστεί τεράστια βλάβη στην καθημερινότητα μου, στην ψυχική μου υγεία και έχω χάσει την ηρεμία μου.
Αδυνατώ να επικοινωνήσω με τους οικείους μου, να παρακολουθήσω σεμινάρια μέσω διαδικτύου που έχω προπληρώσει και έχει καταστεί πλέον αδύνατο να έχω κάθε είδους τηλεφωνική ή διαδικτυακή επικοινωνία με πελάτες, οικείους κτλ. Με την παρούσα μου απαιτώ την άμεση και πλήρη αποκατάσταση της βλάβης που ισχυρίζεστε ότι υπάρχει εδώ και 66 ημέρες στην τηλεφωνική μου σύνδεση.
Σας δηλώνω ότι στην Ελλάδα του 2017 και μάλιστα στην Ελλάδα της Ευρώπης είναι ανεπίτρεπτο να συμβαίνουν τέτοιου είδους γεγονότα.
Αναρωτιέμαι μάλιστα πως είναι δυνατό μια εταιρεία να ζητά κεφάλαια από τον μέσο έλληνα διαπραγματευόμενη μετοχές στο χρηματιστήριο, να πιστοποιείται για τις υπηρεσίες της και στην πραγματικότητα να αδυνατεί να υλοποιήσει μια μεταφορά τηλεφωνικής σύνδεσης, που μάλιστα δεν απαιτεί καμία ειδική διεργασία διότι είναι εντός του ίδιου αστικού κέντρου, αναρωτιέμαι πως είναι δυνατό να υπάρχει τέτοιος εμπαιγμός και αδιαφορία από μια εταιρεία προς τον καταναλωτή».

  • Pr. Farnsworth

    Πιο on point σχόλιο δεν υπάρχει. Τρία χρόνια πληρώνω οχτάρα σύνδεση, έχω 4, πριν πλήρωνα τεσσάρα, είχα 1 με διαφορετικές εταιρίες. ΓΤΠ όλοι οι πάροχοι.

  • efalkenburg

    Wellcome to the club. Όποιος δεν έχει πρόβλημα στην σύνδεσή του με το ίντερνετ να παίξει λότο. Πληρώνεις για 24Mb και αν είσαι τυχερός πιάνεις 4.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ