Δεν λέει να φτιάξει η κατάσταση με την δημοτική συγκοινωνία στην Ρόδο, καθώς τόσο ο στόλος της πολύπαθης Δημοτικής Επιχείρησης Συγκοινωνιών ΡΟΔΑ όσο και οι λοιπές προσφερόμενες υπηρεσίες, έχουν μπει στον…. «γύψο» εδώ και αρκετό καιρό.
Παρά την εκπεφρασμένη κατά καιρούς αισιοδοξία της διοίκησης της ΔΕΣ ΡΟΔΑ ότι θα ήταν όλα έτοιμα πολύ πριν την έναρξη της νέας τουριστικής σεζόν για το 2017, η θλιβερή πραγματικότητα έρχεται να αποδείξει την αληθινή πλευρά της συγκοινωνίας στο νησί της Ρόδου: ο γηρασμένος στόλος με λεωφορεία που δεν αντέχουν άλλο στις επισκευές και στα συνεχή δρομολόγια, οι ‘άφαντες’ στάσεις χωρίς στέγαστρα ή έστω καθίσματα, η παντελής έλλειψη ηλεκτρονικής ενημέρωσης για τον επιβάτη και φυσικά, ούτε η έκδοση εισιτηρίων με σύγχρονο τρόπο.
Την ίδια ώρα που ο πρόεδρος της ΔΕΣ ΡΟΔΑ κ. Δημήτρης Παρασκευάς βρίσκεται στην Ιταλία για την αγορά νέου τουριστικού τρένου (με προϋπολογισμό 250.000 ευρώ περίπου καθώς η αγορά ενός καινούργιου τρένου αποφασίσθηκε λόγω παλαιότητας του υπάρχοντος, που συμπληρώνει δώδεκα χρόνια λειτουργίας) η Ρόδος τελεί εν αναμονή της παραλαβής τριών μεταχειρισμένων αστικών λεωφορείων, δωδεκάμετρων, εδώ και σχεδόν έναν ολόκληρο χρόνο.
Η καθυστέρηση αυτή δεν έχει ακόμη εξηγηθεί –παρά το γεγονός ότι έχει προηγηθεί ο απαραίτητος διαγωνισμός και όλες οι διαδικασίες- αλλά η κατάσταση με τον γηρασμένο στόλο δεν είναι ό,τι καλύτερο για να εξυπηρετηθούν οι τουρίστες και μάλιστα σε μια εποχή, όπου η σεζόν άνοιξε νωρίτερα.
Οι εικόνες της «σαρδελοποίησης» των επιβατών στα λεωφορεία της γραμμής σε καθημερινή βάση από νωρίς το πρωί έως αργά το βράδυ, επανήλθαν γι’ ακόμη μια χρονιά. Τίποτε δεν μαρτυρά φέτος ότι έγιναν έγκαιρα οι αναγκαίες παρεμβάσεις –ή έστω όλα όσα έχουν επανειλημμένα ειπωθεί τόσο σε δημόσιες δηλώσεις, όσο και σε συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου Ρόδου κ.λπ.
Όσο και να διαβεβαιώνει σε συνεντεύξεις του, ο ίδιος ο δήμαρχος κ. Φώτης Χατζηδιάκος, πως φέτος θα αλλάξουν τα πράγματα στην εξυπηρέτηση του επιβάτη και στην αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού, η καθημερινότητα στην Ρόδο και κυρίως από το αεροδρόμιο προς την πόλη και τούμπαλιν, τον διαψεύδει.
Και φυσικά, ούτε λόγος για την εικόνα που παρουσιάζουν οι στάσεις των λεωφορείων, χωρίς στέγαστρα, χωρίς καθίσματα, χωρίς να τηρούνται οι απαραίτητες συνθήκες ασφάλειας για τον επιβάτη κ.λπ.
Θυμίζουμε (σχετικά έγραψε η «δημοκρατική») πως ο κ. Παρασκευάς είχε δηλώσει ότι η ΡΟΔΑ έχει ξεκινήσει από το 2016 την διαδικασία αποκατάστασης μιας σειράς στεγάστρων, ενώ υπήρχε ο σχεδιασμός για την αγορά έντεκα νέων τα οποία θα τοποθετηθούν στην περιοχή από το αεροδρόμιο προς την πόλη, στο λιμάνι και σε κεντρικά σημεία της πόλης, τα οποία θα πρέπει να λειτουργούν με σύγχρονο τρόπο με παροχή πληροφοριών και όλα όσα εν πάση περιπτώσει απαιτεί ένας τουριστικός προορισμός όπως η Ρόδος που θέλει να βρίσκεται στην κορωνίδα του Τουρισμού!
Τέλος να σημειωθεί πως όσον αφορά το ανθρώπινο δυναμικό, η ΔΕΣ ΡΟΔΑ είχε προχωρήσει σε προσλήψεις 19 ατόμων με 8μηνες συμβάσεις εκ των οποίων ο 16 είναι οδηγοί, 2 εκδότες εισιτηρίων και ένας μηχανικός. Ωστόσο, επειδή μπήκαμε ήδη στην νέα σεζόν και αυξάνονται οι ανάγκες, αναμένονται και άλλες προσλήψεις –άγνωστο όμως πότε και με ποιο καθεστώς.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ