Γράφει ο Μοράρης
Κ. Εμμανουήλ,
Διαιτολόγος-
Διατροφολόγος

2017 νέα αρχή στην διατροφή ακολουθώντας 5 γεύματα την ημέρα.
Υγιεινό θρεπτικό πρωινό 07.30-08.00 . Το πρώτο γεύμα της ημέρας δεν πρέπει να παραλείπετε γιατί είναι το σημαντικότερο, μας δίνει ενέργεια και μας ενισχύει το μεταβολισμό.
Προτάσεις γάλα με δημητριακά, γιαούρτι με δημητριακά και φρούτα, αυγά, τοστ με μαύρο ψωμί , τυρί και γαλοπούλα ή αραβική πίτα με τυρί και γαλοπούλα.
Πρόγευμα  9.30-10.00. Το πρόγευμα θα σε βοηθήσει  να έχεις στο τραπέζι μικρότερη μερίδα μεσημεριανού.
Ιδανική επιλογή είναι τα φρούτα εποχής, φυσικός χυμός και σαλάτα με λαχανικά.
Το διατροφικό μεσημεριανό  πρόγραμμα 1.30-2.00 θα πρέπει να είναι σπιτικό και να περιλαμβάνει σαλάτα (ωμή ή βραστή), (1 φορά την εβδομάδα κρέας, 2-3 φορές ψάρι, 1 φορά κοτόπουλο, 1 φορά όσπρια, 1 φορά λαδερό, 1 φορά ζυμαρικά ολικής άλεσης), ώστε να υπάρχει μία ισορροπία.
Απογευματινό 5.00-5.30  φρέσκα φρούτα, ή μια χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς, φρέσκο χυμό και ροφήματα (πράσινο τσάι, αρωματικά φυτά του βουνού).
Παίρνουμε το βραδινό κοντά 8:00 με 9:00  σαλάτα λαχανικών, σαλάτα φρούτων, γάλα με δημητριακά, γιαούρτι με δημητριακά και φρούτα.
• Δεν παραλείπουμε γεύματα
• Δεν τρώμε βιαστικά
• Πίνουμε νερό
• Περπάτημα 30΄την ημέρα
• Καλός  νυχτερινός  ύπνος

Απομακρύνετε τους πειρασμούς από το σπίτι: αν έχουν περισσέψει γλυκά των Χριστουγέννων που συχνά διακοσμούν τραπεζαρίες και μπουφέδες, είναι ιδιαίτερα δελεαστικά, οπότε κρύψτε τα ή δώστε τα για να αποφύγετε τις «κακοτοπιές»!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ