ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ

Δήλωση Δημάρχου Αντώνη Καμπουράκη για την προσχώρηση του Ιατρού Δημήτρη Ιωσήφ

Καλωσορίζω την ένταξη του Δημήτρη Ιωσήφ στη Δημοτική μας ομάδα. Μέσα από την παρουσία μας στο Δημοτικό Συμβούλιο, τα 4 τελευταία χρόνια, είχα την ευκαιρία να διαπιστώσω την σοβαρότητα, την ...