Στη Βουλή η αποδυνάμωση του νοσοκομείου Καλύμνου από τον Γ. Νικητιάδη
Την περαιτέρω αποδυνάμωση των δομών υγείας στην Κάλυμνο, μετά τη μη ανανέωση συμβάσεων πέντε ιατρών συμβεβλημένων έως πρότινος με το ΕΣΥ και την γενικότερη υποστελέχωση των νοσοκομείων στα ...

.gif)














