Κυρ. Μητσοτάκη: Υποχρεωτικός ο εμβολιασμός στους άνω των 60 ετών- Πρόστιμο 100€ κάθε μήνα
Νέα μέτρα για την προστασία της δημόσιας υγείας ενόψει και των γιορτών ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, στον απόηχο της εμφάνισης της μετάλλαξης «Όμικρον». Στην εισαγωγική του ...


.gif)













