Από τα 583 αυτοκίνητα του Δήμου μόνο το 350 βρίσκονται σε λειτουργία!
Προσπάθειες για την τακτοποίηση των εκκρεμοτήτων σε ό,τι αφορά στην καταβολή τελών κυκλοφορίας οχημάτων του, που χρονολογούνται μάλιστα από το έτος 2002, καταβάλλει το τελευταίο διάστημα ο Δήμος ...


.gif)













