Συνεχίζονται οι προσπάθειες για προσέλκυση τουριστών

Δράσεις σε παραδοσιακές και νέες τουριστικές αγορές που στόχο έχουν την αλλαγή του αρνητικού κλίματος, αναπτύσσει ο Δωδεκανησιακός Οργανισμός Τουρισμού. “Η προσπάθεια εστιάζεται στην προσέλκυση των τουριστών, της τελευταίας στιγμής, ακόμη και των ομογενών” εξήγησε στη “δ”, η αντινομάρχης Δέσποινα Διακοσταυριανού.
Στην τρέχουσα περίοδο όπως είπε η αντινομάρχης είναι σε εξέλιξη η καμπάνια που διεξάγει, ο Δωδεκανησιακός Οργανισμός Τουρισμού στις Σκανδιναβικές χώρες. “Με διάφορα events και καταχωρήσεις, σε εφημερίδες, αλλά και στο διαδίκτυο σε συνεργασία με τουριστικούς οργανισμούς, προσπαθούμε να προβάλουμε τη Ρόδο και τα άλλα νησιά της Δωδεκανήσου”, τόνισε η κ. Δέσποινα Διακοσταυριανού.
Στόχος του Δωδεκανησιακού Οργανισμού Τουρισμού, είναι η προσέλκυση τουριστών, της τελευταίας στιγμής. “Απευθυνόμαστε στους Σκανδιναβούς που δεν έχουν αποφασίσει ακόμη που θα κάνουν τις διακοπές τους. Με τις δράσεις που αναπτύσσουμε προσπαθούμε να τους δείξουμε πως τα νησιά μας, είναι ιδανικός και προσιτός προορισμός διακοπών”, είπε η κ. Διαμοσταυριανού.
Οι δράσεις για την προβολή της Δωδεκανήσου πραγματοποιούνται σε μεγάλες πόλεις της Σκανδιναβίας, όπως το Γκέτερμποργκ, το ¨Οσλο και άλλες. “Η επιλογή μας δεν είναι τυχαία, στοχεύουμε στους αναποφάσιστους”, σημείωσε η κ. Διακοσταυριανού. Η προβολή, στη Σκανδιναβία, ολοκληρώνεται μέσα στην εβδομάδα.
Καμπάνια όμως κάνει ο Δωδεκανησιακός Οργανισμός Τουρισμού και στην Γαλλία. ” Έχουμε ετοιμάσει σποτ το οποίο θα προβληθεί σε τηλεοπτικό κανάλι, με στόχο την αύξηση των αφίξεων από την συγκριμένη αγορά που γνωρίζει ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια”, είπε η κ. Σώζου. Αξίζει να σημειωθεί πως τα τελευταία δύο χρόνια, οι αφίξεις από την συγκεκριμένη αγορά, παρουσιάζουν αύξηση, φαινόμενο που θα συνεχιστεί και στα επόμενα χρόνια. Βασική προϋπόθεση είναι να συνεχιστούν στη Γαλλία, οι δράσεις προβολής από τους φορείς οι οποίοι θα έχουν την ευθύνη της διαφήμισης, στην μετά Καλλικράτη εποχή.
Ο Δωδεκανησιακός Οργανισμός Τουρισμού όμως έχει κάνει καταχωρήσεις και στη Γερμανία για να προβάλει το νομό μας. ” Στη συγκεκριμένη αγορά, που είναι από τις παραδοσιακές για τα Δωδεκάνησα, στοχεύουμε στην αναστροφή του αρνητικού κλίματος και στην αύξηση των αφίξεων”, τόνισε η αντινομάρχης.
Ακόμη η διοίκηση του ΔΟΤ, είναι σε διαπραγματεύσεις με τον όμιλο του “Αντέννα”, με στόχο την προβολή της Δωδεκανήσου από τα δορυφορικά δίκτυα του σταθμού. “Επιδιώκουμε να προβάλουμε τα νησιά μας μέσω των προγραμμάτων, που εκπέμπονται δορυφορικά στην Αμερική, τον Καναδά και την Αυστραλία, στοχεύοντας κυρίως στους ομογενείς που ζουν εκεί”, είπε η αντινομάρχης.
Η κ Διακοσταυριανού τόνισε πως φέτος έγιναν και αρκετές δράσεις, για την προσέλκυση Ελλήνων τουριστών. Η πιο πρόσφατη ήταν αυτή, που έγινε σε αίθουσα του Μετρό, στο Σύνταγμα και ήταν επιτυχής αφού υπήρξε μεγάλο ενδιαφέρον για τα νησιά όπως είπε η αντινομάρχης.
Η αντινομάρχης αναφέρθηκε και στη βράβευση της Ρόδου από το μεγάλο αμερικανικό ταξιδιωτικό περιοδικό “Conde Nast Traveller”. Η απονομή των διακρίσεων, όπως είναι ήδη γνωστό θα γίνει σε ειδική εκδήλωση, που θα πραγματοποιηθεί στις 13 Ιουλίου στον Αστέρα της Βουλιαγμένης.
“Θα μετάσχουμε την εκδήλωση αυτή μαζί με τον ΠΡΟΤΟΥΡ ” σημείωσε η αντινομάρχης.
Ανακούφιση προκαλεί στο μεταξύ στους τοπικούς τουριστικούς φορείς και στους επιχειρηματίες η διαπίστωση ότι αυξάνονται ραγδαία στη Ρόδο οι αφίξεις Ρώσων τουριστών.
Υπάρχει μάλιστα η βεβαιότητα ότι εφέτος θα υπερβούν τους 80.000 οι Ρώσοι τουρίστες, χωρίς να αποκλείεται να πλησιάσουν και τις 100.000!!

Ο πρόεδρος της ΕΞΡ κ. Βασ. Μηναίδης εξέφρασε την αισιοδοξία του λέγοντας ότι του χρόνου, αν συνεχιστούν οι προσπάθειες ενδέχεται οι Ρώσοι να υπερβούν τις 200.000 και να καταστούν η τρίτη δύναμη στο νησί.