Τα ξενοδοχεία τύπου hostel, η νέα τάση στον παγκόσμιο τουρισμό, που -σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της HVS- προκαλούν το έντονο ενδιαφέρον των επενδυτών, βρέθηκε στο επίκεντρο του συνεδρίου Hospitality.Next: Check-in to the Future, που διοργανώθηκε την Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου στο Intercontinental.
Ο όρος hostel περιγράφει το υβριδικό προϊόν που συνδυάζει τις υπηρεσίες ξενοδοχειακού τύπου με τις φιλικές τιμές και την ατμόσφαιρα των hostels.
Τα οικονομικά ξενοδοχεία αποτελούν μάλιστα μία παγκόσμια τάση: Από το δισεκατομμυριούχο Ronald Burkle, ο οποίος επενδύει 250 εκατ. δολ. για την εξαγορά και ανακαίνιση 10 τέτοιων μονάδων στις ΗΠΑ, μέχρι τον Κινέζο Ji Qi και την HanTing, η οποία εκτιμάται ότι θα αποτελεί τη μεγαλύτερη αλυσίδα ξενοδοχείων παγκοσμίως -με 10.000 μονάδες- μέχρι το 2020.
Tη δυναμική των νέων μοντέλων οικονομικής διαμονής και το τι αυτή σημαίνει για τα «παραδοσιακά» ξενοδοχεία ανέλυσε στο συνέδριο ο Russell Kett, Πρόεδρος HVS London.
Το συνέδριο παρουσίασε βέλτιστες πρακτικές και καινοτομίες στο χώρο του τουρισμού, με έμφαση στους τομείς της δημιουργίας μοναδικών ταξιδιωτικών εμπειριών, της αποτελεσματικής διαχείρισης των social media και των νέων εργαλείων digital tourism, της καθιέρωσης ενός ξενοδοχείου ως περιβαλλοντικά υπεύθυνου προορισμού, αλλά και των οικονομικών και στρατηγικών τάσεων που επηρεάζουν τον ευρωπαϊκό και ελληνικό τουρισμό.
https://www.dimokratiki.gr/arxeio/iostel-i-nea-tasi-ston-pagkosmio-xenodochiako-tourismo/















