Τοπικές Ειδήσεις

Στην Τήλο ο Βασίλης Α. Υψηλάντης

ΥΨΗΛΑΝΤΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

Την Τήλο επισκέφτηκε ο υπ. Βουλευτής Δωδεκανήσου Βασίλης Α. Υψηλάντης. Στο λιμάνι του νησιού τον υποδέχθηκαν, ο Πρόεδρος κ. Αντώνης Οικονόμου και τα Μέλη της ΔΗΜ.ΤΟ ΝΔ Τήλου, ο επικεφαλής της μειοψηφίας στο Δημοτικό Συμβούλιο κ. Μάνος Χατζηφούντας και φίλοι του βουλευτή.

Κατά την παραμονή του στο νησί επισκέφθηκε εθιμοτυπικά την Δήμαρχο του νησιού κ. Μαρία Καμμά Αλιφέρη, το Πολυδύναμο ιατρείο της Τήλου και την πρωτοπόρο επιχείρηση ανακύκλωσης Just Go Zero Waste. Ο Βασίλης Α. Υψηλάντης αναφερόμενος στην υποδειγματική λειτουργία της επιχείρησης σε 12μηνη βάση, τόνισε ότι μπορεί να αποτελέσει παράδειγμα στον τομέα του περιβάλλοντος για όλη τη νησιωτική Ελλάδα.

Τέλος, είχε την ευκαιρία να συζητήσει με πολίτες το νησιού, που του εκδήλωσαν την αμέριστη συμπαράστασή τους τόσο στο πρόσωπό του, όσο και στο κόμμα της Νέας Δημοκρατίας του Κυριάκου Μητσοτάκη.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗

Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Προσθέστε ένα σχόλιο

Το E-mail δεν θα δημοσιευτεί.
Πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα πεδία για την υποβολή του σχολίου.