Πρόκειται για ένα από τα συχνά μπερδέματα στην ελληνική γλώσσα, με τον καθηγητή Γλωσσολογίας, Γεώργιο Μπαμπινιώτη, να δίνει τΗΝ ορθογραφία της λέξης. Όπως είχε εξηγήσει στο παρελθόν, η ορθή γραφή είναι «Θεοφάνια», δηλαδή με ι. Αυτό γιατί οι γιορτές στην ελληνική γλώσσα κατά κανόνα συναντώνται σε ουδέτερο γένος και πληθυντικό αριθμό. Ο καθηγητής έδωσε τα παραδείγματα από κάποιες αρχαιοελληνικές εορτές, όπως τα «Ίσθμια», τα «Πύθια» κ.α. Από την άλλη, ο όρος «η Θεοφάνεια» με ει, αφορά στην εμφάνιση του Θεού ή του θείου στοιχείου δια της αποκάλυψης.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















