Ο Ορφέας με ανακοίνωση που εξέδωσε, ενημέρωσε ότι από την Τετάρτη 3 Ιουνίου, επαναλειτουργούν οι Ακαδημίες του.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Το Δ.Σ. του Α.Ο. Ορφέας είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι από σήμερα Τετάρτη 3 Ιουνίου, επαναλειτουργούν οι Ακαδημίες του συλλόγου, έπειτα από σχετική άδεια του ΔΟΠΑΡ.
Οι προπονήσεις θα πραγματοποιούνται σύμφωνα με τους κανόνες υγιεινής που προβλέπονται από το κράτος μετά την εισήγηση της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας Δημόσιας Υγείας έναντι του COVID 19».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















