Ανακοίνωση με την οποία εύχεται στον Μάριο Ωραιόπουλο για τον γάμο του, εξέδωσε ο Σύνδεσμος Διαιτητών Ποδοσφαίρου Δωδεκανήσου.
Αναλυτικά:
«Ο πρόεδρος και τα μέλη του Συνδέσμου Διαιτητών Ποδοσφαίρου Δωδεκανήσου, συγχαίρουν τον Μάριο Ωραιόπουλοο για το γάμο του και εύχονται στους νεόνυμφους να ζήσουν, να είναι καλότυχοι και ευτυχισμένοι».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













