Στη Κάλυμνο όπως είχε γίνει γνωστό, αλλά και στην Λέρο θα βρίσκεται η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως την προσεχή Τετάρτη, προκειμένου να παραστεί στον αγιασμό για την νέα σχολική χρονιά .
Σύμφωνα με τον ΒΗΜΑτοδότη:
“Η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως επέλεξε τα σχολεία δύο νησιών που έχουν και σημειολογική σημασία: της Λέρου και της Καλύμνου. Θα πάει δηλαδή σε σχολεία που λειτουργούν μέσα σε hotspots (στη Λέρο) και σε σχολείο Ειδικής Αγωγής στην Κάλυμνο.”
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















