Με απόφαση που εξέδωσε χθες ο δήμαρχος Ρόδου κ. Στάθης Κουσουρνάς μισθώθηκαν από ιδιωτική εταιρεία απορριμματοφόρα οχήματα και μηχανήματα για την υποβοήθηση του έργου της διεύθυνσης καθαριότητας του Δήμου.
Η μίσθωση έγινε χωρίς διαπραγμάτευση και διαγωνισμό, με τις διατάξεις του άρθρου 199 παρ.2 και 3 του Ν. 3463/2006 σύμφωνα με τις οποίες η μίσθωση κινητών πραγμάτων εκ μέρους των Δήμων για χρονικό διάστημα έως τριών το πολύ μηνών, γίνεται με απευθείας συμφωνία, ύστερα από απόφαση του δημάρχου. Προηγήθηκε η από 12 Φεβρουαρίου 2013 τεχνική έκθεση-ενδεικτικός προϋπολογισμός της Διεύθυνσης Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, αναφορικά με την ανάγκη μίσθωσης από το Δήμο Ρόδου οχημάτων αποκομιδής και μεταφοράς απορριμμάτων και η από 19 Φεβρουαρίου 2013 προσφορά της εταιρίας ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ Α.Ε. “ΠΕΡΜΕ HELLAS Α.Ε.”, περί μίσθωσης οχημάτων αποκομιδής και μεταφοράς απορριμμάτων.
Την 25η Φεβρουαρίου 2013 υπήρξε επίσης απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Ρόδου για την ανάληψη της δαπάνης η οποία θα βαρύνει τον Κ.Α. 20-6233.0002 του προϋπολογισμού του Δήμου για το οικονομικό έτος 2013 για τη μίσθωση απορριμματοφόρων οχημάτων και μηχανημάτων αλλά και το από 9 Απριλίου 2013 πρακτικό της επιτροπής αξιολόγησης – γνωμοδότησης της διαδικασίας της απευθείας ανάθεσης με απόφαση δημάρχου.
Στο διατακτικό της απόφασης αναφέρονται τα εξής:
“Επειδή η εκτέλεση των εργασιών είναι απαραίτητη και ο Δήμος την περίοδο αυτή δεν διαθέτει ούτε το απαιτούμενο προσωπικό και κυρίως ούτε τα απαιτούμενα οχήματα, είναι επιβεβλημένη η μίσθωση οχημάτων αποκομιδής και μεταφοράς απορριμμάτων, η οποία θα γίνει με απευθείας συμφωνία, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις παραγράφους 2 και 3 του άρθρου 199 του Ν. 3463/2006.
Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε
Α. Εγκρίνουμε τη μίσθωση με απευθείας συμφωνία των παρακάτω οχημάτων:
• επτά (7) επανδρωμένων απορριμματοφόρων κλειστού τύπου χωρ. 14-16 μ3 τα οποία θα εργασθούν για ενενήντα (90) ημέρες σε μία (1) οκτάωρη καθημερινά βάρδια το καθένα, προϋπολογισθείσας αξίας διακοσίων πενήντα οκτώ χιλιάδων τριακοσίων ευρώ (258.300,00 ¤) χωρίς το ΦΠΑ (ΦΠΑ 16% = 41.328,00 ¤, ήτοι συνολικό ποσό με το ΦΠΑ = 299.628,00 ¤)
• ενός (1) επανδρωμένου απορριμματοφόρου κλειστού τύπου χωρ. 4-10 μ3 το οποίο θα εργασθεί για ενενήντα (90) ημέρες σε μία (1) οκτάωρη καθημερινά βάρδια, προϋπολογισθείσας αξίας τριάντα τεσσάρων χιλιάδων εξακοσίων πενήντα ευρώ (34.650,00 ¤) χωρίς το ΦΠΑ (ΦΠΑ 16% = 5.544,00 ¤, ήτοι συνολικό ποσό με το ΦΠΑ = 40.194,00¤)
• ενός (1) επανδρωμένου τριαξονικού συρμού τύπου γάντζου μετά ρυμουλκούμενης πλατφόρμας και ανοικτών container χωρητικότητας 35 – 40 μ3, ο οποίος θα εργασθεί για ενενήντα ημέρες, σε μία (1) οκτάωρη καθημερινά βάρδια, προϋπολογισθείσας αξίας δεκαοκτώ χιλιάδων ευρώ (18.000,00 ¤) χωρίς το ΦΠΑ (ΦΠΑ 16% = 2.880,00 ¤, ήτοι συνολικό ποσό με το ΦΠΑ = 20.880,00¤)
Β. Καθορίζουμε τη χρονική διάρκεια της μίσθωσης σε ενενήντα (90) ημέρες που θα αρχίζει από την ημέρα υπογραφής της σχετικής σύμβασης
Γ. Αναθέτουμε τη μίσθωση στην ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ Α.Ε. – ΠΕΡΜΕ HELLAS Α.Ε., στο όνομα της οποίας θα εκδοθούν τα σχετικά χρηματικά εντάλματα πληρωμής, το δε συνολικό ποσό της κατακύρωσης ανέρχεται στις τριακόσιες εξήντα χιλιάδες επτακόσια δύο ευρώ (360.702,00¤) με ΦΠΑ. Η σχετική δαπάνη θα βαρύνει τον Κ.Α. 20-6233.0002 του προϋπολογισμού εξόδων του Δήμου για το οικονομικό έτος 2013 με τίτλο “Μίσθωση Απορριμματοφόρων Οχημάτων και Μηχανημάτων” και η διάθεσή της θα εγκριθεί με απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής.
Ε. Με το μειοδότη θα υπογραφεί σύμβαση και θα δοθεί από μέρους του στο δήμο εγγυητική επιστολή καλής εκτέλεσης 5% επί του συνολικού ποσού κατακύρωσης με ΦΠΑ”.















