Για την προσεχή Τετάρτη έχει προγραμματιστεί η εξέταση ενώπιον του Εφετείου Δωδεκανήσου, που θα συνεδριάσει σε Συμβούλιο, του αιτήματος των Ισπανικών Αρχών για την έκδοση του Ι. Γ. του Μ. 45 ετών, κατοίκου Καλύμνου, καπετάνιου πλοίου μεταφορικής εταιρείας της αλλοδαπής που εμπλέκεται σε μια απίθανη υπόθεση μεταφοράς τόνων κοκαϊνης στην Ισπανία.
Ο 45χρονος όπως έγραψε η “δ” έχει αφεθεί ελεύθερος με τους περιοριστικούς όρους της καταβολής χρηματικής εγγύησης 1.000 ευρώ, της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και της εμφάνισης του την 1η και 16η ημέρα στο ΑΤ Καλύμνου με διάταξη του Εισαγγελέα Εφετών Δωδεκανήσου.
Προχθές διαβιβάστηκε μεταφρασμένο αντίγραφο του εντάλματος σύλληψης που σηματοδοτεί και την έναρξη των διαδικασιών για την εξέταση του αιτήματος των Ισπανικών αρχών.
Ο 45χρονος όπως έγραψε η “δ” συνελήφθη την 23η Αυγούστου 2010 και ώρα 23.59 από αστυνομικούς του ΑΤ Καλύμνου σε εκτέλεση σχετικού Ευρωπαϊκού Εντάλματος Σύλληψης.
Ο 45χρονος που διέμενε τα τελευταία χρόνια στην Ισπανία και έχει αγοράσει κατοικία στη Ρόδο κατηγορείται για συμμετοχή, ως καπετάνιος πλοίου, σε μεταφορά μεγάλων ποσοτήτων κοκαϊνης.
Εντοπίστηκε από τους αστυνομικούς του ΑΤ Καλύμνου ενώ βάδιζε σε κεντρική οδό του Αγίου Νικολάου και συνελήφθη.
Σύμφωνα με τη δικογραφία που έχει σχηματιστεί το ένταλμα εκδόθηκε από τον δικαστή D. Fernando Grande – Marlaska Gomez στη Μαδρίτη την 30η Ιουνίου 2008 ενώ ο 45χρονος Δωδεκανήσιος καπετάνιος κατηγορείται για μεταφορές κοκαΐνης στο διάστημα Σεπτεμβρίου – Νοεμβρίου 2006.
Περί τα τέλη του Νοεμβρίου 2006 το πλοίο με ονομασία “Zenith” μετέφερε στην Ισπανία ποσότητα κοκαΐνης μεγαλύτερη των 1.300 κιλών.
Η κοκαϊνη έφτασε λάθρα στην Ισπανία και διοχετεύτηκε στην στεριά με διάφορα ταχύπλοα σκάφη. Οι επιβάτες των σκαφών αυτών εντοπίστηκαν από τις αρχές της Ισπανίας και προσπάθησαν να πετάξουν την κοκαϊνη στη θάλασσα.
Τον Αύγουστο του 2006 το ίδιο πλοίο “Zenith” εντοπίστηκε από καταδιωκτικό σκάφος των λιμενικών αρχών της Ισπανίας ενώ μετέφερε άγνωστη ποσότητα κοκαΐνης. Τα μέλη του πληρώματος του πλοίου πέταξαν την κοκαϊνη στη θάλασσα.
Εν συνεχεία το μήνα Σεπτέμβριο του 2006 και ενώ το ως άνω πλοίο επισκευαζόταν στην Casablanca μετά την επιχείρηση που έλαβε χώρα τον Αύγουστο του 2006 το κύκλωμα έκανε χρήση άλλου πλοίου για τη μεταφορά κοκαϊνης με την επωνυμία Skella Light.
Στο τελευταίο πλοίο μέλη του πληρώματος ήταν μεταξύ άλλων και Έλληνες και συγκεκριμένα οι Σ. Κ., Ι. Κ., Α. Σ. και Κ. Ο.
Στο πλοίο αυτό καπετάνιος ήταν ο Καλύμνιος. Το πλοίο αυτό χρησιμοποιήθηκε σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν συγκεντρώσει οι Ισπανικές αρχές προσωρινά από την οργάνωση και πρόθεση του κυκλώματος ήταν να επαναχρησιμοποιηθεί για λαθρεμπόριο κοκαΐνης.
Θα αναχωρούσε από το λιμάνι της La Coruna στις 20 Σεπτεμβρίου 2006 επιστρέφοντας σε αυτό στις 24 Σεπτεμβρίου 2006 εξαιτίας προβλημάτων που είχε με τον ανεφοδιασμό σε καύσιμα.
Σε δύο υπομνήματα που υπέβαλε ενώπιον του Εισαγγελέα Εφετών Δωδεκανήσου δια των πληρεξουσίων δικηγόρων του κκ Κ. Ταμπάκη και Ακη Δημητριάδη ο 45χρονος ζήτησε να αφεθεί ελεύθερος διότι δεν συντρέχει η εφαρμογή του νόμου για την προσωρινή του κράτηση και κατ΄επέκταση την έκδοση του στη Γερμανία. Επεσήμανε ότι στο ένταλμα σύλληψης γίνεται μόνο μια σιβυλλική και εν πολλοίς ακατανόητη περιγραφή της υποτιθέμενης αναχώρησης του πλοίου “SKELLA LIGHT” του οποίου πράγματι αποτελούσε πλήρωμα χωρίς καμία άλλη σύνδεση έστω και μακρινή με αξιόποινη πράξη, πολύ δε περισσότερο με τη βαρύτατη κατηγορία διακίνησης μεγάλης ποσότητας ναρκωτικών.
https://www.dimokratiki.gr/arxeio/sizitite-to-etima-gia-ekdosi-kalimniou/













