Παρουσιάσθηκε η μελέτη τοποθέτησης του τουριστικού προϊόντος της Λίνδου και δράσεις ανάπτυξης της τουριστικής ταυτότητας του με τίτλο
«ΛΙΝΔΟΣ 2020»
κατά την διάρκεια της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου στο Δημαρχείο Λίνδου στις 31/08/2010.
Οι μελετητές Χαράλαμπος Λουκαράς και Γιάννης Φώτης περιέγραψαν και πρότειναν την εφαρμογή στρατηγικών για την επανατοποθέτηση του οικισμού της Λίνδου ως τουριστικού προορισμού στην διεθνή και εγχώρια τουριστική αγορά.
Η μελέτη εκτιμά ότι η Λίνδος πρέπει να συνυπάρξει ταυτόχρονα τόσο ως προορισμός επίσκεψης, όσο και ως προορισμός διαμονής, αφού μόνο έτσι μπορεί να επιτευχθεί ισόρροπη μορφή ανάπτυξης.
Στόχος είναι η Λίνδος, ως ένα από τα πέντε στρατηγικά πλεονεκτήματα του νησιού της Ρόδου, θα πρέπει να αποτελέσει τον upscale (αναβαθμισμένο) και luxury προορισμό επίσκεψης και διαμονής που σήμερα το νησί δεν διαθέτει.
• Η Λίνδος θα πρέπει να επανατοποθετηθεί ως ο επιτακτικός προορισμός επίσκεψης absolute must, quality visit destination που συνδυάζει μοναδικά τον πολιτισμό την αρχιτεκτονική, το φυσικό περιβάλλον, την υψηλής ποιότητας γαστρονομία και νυχτερινή διασκέδαση.
• Η Λίνδος θα πρέπει να επανατοποθετηθεί ως μία status symbol επιλογή διαμονής περιορισμένης δυναμικότητας η οποία συνδυάζει την παραδοσιακή αρχιτεκτονική με state of the art ανέσεις.
Η μελέτη προτείνει ότι η επανατοποθέτηση του τουριστικού προιόντος της Λίνδου θα πρέπει να αναπτυχθεί με βάση τους στρατηγικούς άξονες :
• Γαστρονομία • Διασκέδαση – Entertainment • Walking Around
• Θεματικοί Μήνες & Εκδηλώσεις •Γάμοι
• Status Symbol Accommodation
αλλά ταυτόχρονα προτείνει ότι η όλη φιλοσοφία ανάπτυξης τους θα πρέπει να διέπεται μέσα από το πρίσμα της δημιουργίας εμπειριών.
Η πρόταση στρατηγικής ανάπτυξης της Λίνδου με ορίζοντα το 2020 θα πρέπει να αποτελέσει μέρος μίας συνολικότερης και ευρύτερης στρατηγικής μελέτης για το που πρέπει και πως να κινηθεί το νησί της Ρόδου συνολικά ως τουριστικός προορισμός. Η νέα διοικητική αναδιάρθρωση (ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ) θα οδηγήσει αναγκαστικά σε συνολική διαχείριση της Ρόδου ως ενιαίου τουριστικού προορισμού, γεγονός που επιβάλλει, στην παρούσα χρονική συγκυρία, την υλοποίηση της μελέτης της Λίνδου 2020 ως μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής ανάπτυξης στο νησί της Ρόδου.
Οι μελετητές εκτιμούν ότι στον σχεδιασμό αυτό η Λίνδος θα πρέπει να συμπεριληφθεί ως ένα από τα πέντε στρατηγικά διαφοροποιημένα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Ρόδου μαζί με
α) την Μεσαιωνική Πόλη β) τις εγκαταστάσεις θαλάσσιου τουρισμού (υφιστάμενες και νέες) γ) το συνολικό φυσικό και τεχνικό περιβάλλον του νησιού και τις παραλίες δ) και την χωρητικότητα των συνεδριακών εγκαταστάσεων που διαθέτει το νησί.
Τέλος η μελέτη επιχειρεί να περιγράψει εν συντομία τις δράσεις στις οποίες θα πρέπει να προβεί η τοπική αυτοδιοίκηση και κυρίως την συνεργασία της τοπικής αυτοδιοίκησης και επιχειρηματιών/κατοίκων, με την τήρηση ενός Συμφωνητικού, που θα υπογραφεί μεταξύ όλων για την τήρησή του.
Στην συνεδρίαση είχαν προσκληθεί και παρευρέθησαν επιχειρηματίες της Λίνδου, ξενοδόχοι της περιοχής, όλοι όσοι σχετίζονται με τον τουρισμό καθώς και κάτοικοι. Παρουσιάσθηκε η μελέτη τοποθέτησης του τουριστικού προϊόντος της Λίνδου και δράσεις ανάπτυξης της τουριστικής ταυτότητας του με τίτλο
«ΛΙΝΔΟΣ 2020»
κατά την διάρκεια της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου στο Δημαρχείο Λίνδου στις 31/08/2010.
Οι μελετητές Χαράλαμπος Λουκαράς και Γιάννης Φώτης περιέγραψαν και πρότειναν την εφαρμογή στρατηγικών για την επανατοποθέτηση του οικισμού της Λίνδου ως τουριστικού προορισμού στην διεθνή και εγχώρια τουριστική αγορά.
Η μελέτη εκτιμά ότι η Λίνδος πρέπει να συνυπάρξει ταυτόχρονα τόσο ως προορισμός επίσκεψης, όσο και ως προορισμός διαμονής, αφού μόνο έτσι μπορεί να επιτευχθεί ισόρροπη μορφή ανάπτυξης.
Στόχος είναι η Λίνδος, ως ένα από τα πέντε στρατηγικά πλεονεκτήματα του νησιού της Ρόδου, θα πρέπει να αποτελέσει τον upscale (αναβαθμισμένο) και luxury προορισμό επίσκεψης και διαμονής που σήμερα το νησί δεν διαθέτει.
• Η Λίνδος θα πρέπει να επανατοποθετηθεί ως ο επιτακτικός προορισμός επίσκεψης absolute must, quality visit destination που συνδυάζει μοναδικά τον πολιτισμό την αρχιτεκτονική, το φυσικό περιβάλλον, την υψηλής ποιότητας γαστρονομία και νυχτερινή διασκέδαση.
• Η Λίνδος θα πρέπει να επανατοποθετηθεί ως μία status symbol επιλογή διαμονής περιορισμένης δυναμικότητας η οποία συνδυάζει την παραδοσιακή αρχιτεκτονική με state of the art ανέσεις.
Η μελέτη προτείνει ότι η επανατοποθέτηση του τουριστικού προιόντος της Λίνδου θα πρέπει να αναπτυχθεί με βάση τους στρατηγικούς άξονες :
• Γαστρονομία • Διασκέδαση – Entertainment • Walking Around
• Θεματικοί Μήνες & Εκδηλώσεις •Γάμοι
• Status Symbol Accommodation
αλλά ταυτόχρονα προτείνει ότι η όλη φιλοσοφία ανάπτυξης τους θα πρέπει να διέπεται μέσα από το πρίσμα της δημιουργίας εμπειριών.
Η πρόταση στρατηγικής ανάπτυξης της Λίνδου με ορίζοντα το 2020 θα πρέπει να αποτελέσει μέρος μίας συνολικότερης και ευρύτερης στρατηγικής μελέτης για το που πρέπει και πως να κινηθεί το νησί της Ρόδου συνολικά ως τουριστικός προορισμός. Η νέα διοικητική αναδιάρθρωση (ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ) θα οδηγήσει αναγκαστικά σε συνολική διαχείριση της Ρόδου ως ενιαίου τουριστικού προορισμού, γεγονός που επιβάλλει, στην παρούσα χρονική συγκυρία, την υλοποίηση της μελέτης της Λίνδου 2020 ως μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής ανάπτυξης στο νησί της Ρόδου.
Οι μελετητές εκτιμούν ότι στον σχεδιασμό αυτό η Λίνδος θα πρέπει να συμπεριληφθεί ως ένα από τα πέντε στρατηγικά διαφοροποιημένα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Ρόδου μαζί με
α) την Μεσαιωνική Πόλη β) τις εγκαταστάσεις θαλάσσιου τουρισμού (υφιστάμενες και νέες) γ) το συνολικό φυσικό και τεχνικό περιβάλλον του νησιού και τις παραλίες δ) και την χωρητικότητα των συνεδριακών εγκαταστάσεων που διαθέτει το νησί.
Τέλος η μελέτη επιχειρεί να περιγράψει εν συντομία τις δράσεις στις οποίες θα πρέπει να προβεί η τοπική αυτοδιοίκηση και κυρίως την συνεργασία της τοπικής αυτοδιοίκησης και επιχειρηματιών/κατοίκων, με την τήρηση ενός Συμφωνητικού, που θα υπογραφεί μεταξύ όλων για την τήρησή του.
Στην συνεδρίαση είχαν προσκληθεί και παρευρέθησαν επιχειρηματίες της Λίνδου, ξενοδόχοι της περιοχής, όλοι όσοι σχετίζονται με τον τουρισμό καθώς και κάτοικοι.













