Σε ιδιωτική εταιρεία σκοπεύει να αναθέσει ο δήμος Ροδίων, τον καθαρισμό των πάρκων και των παρτεριών, της πόλεως. Οι διαδικασίες για τη διεξαγωγή του διαγωνισμού, θα ξεκινήσουν στο προσεχές χρονικό διάστημα. Επιδίωξη της δημοτικής αρχής, είναι να ευπρεπιστούν τόσο τα πάρκα όσο και τα παρτέρια της πόλης που τώρα, μοιάζουν πλήρως εγκαταλελειμμένα και γεμάτα σκουπίδια.
Το θέμα αυτό προβληματίζει ιδιαίτερα τον δήμαρχο κ. Χατζή Χατζηευθυμίου, καθώς τα πάρκα είναι χώροι ορατοί όχι μόνο από τους δημότες αλλά και τους ξένους επισκέπτες, οι οποίοι δυσφορούν, όταν βλέπουν πως δεν είναι καθαρά και περιποιημένα. Επιπλέον για την κατάσταση των χώρων αυτών έχει ασκηθεί δριμεία κριτική το τελευταίο χρονικό διάστημα. “Γνωρίζουμε τα προβλήματα αλλά τα πάντα εξαρτώνται, από τα χρήματα που έχουμε στη διάθεση μας. Επιπλέον πρέπει να σας πω ότι στην υπηρεσία, που έχει την αρμοδιότητα για το πράσινο και τα πάρκα απασχολούνται μόνο επτά άτομα”, επισήμανε ο δήμαρχος Ροδίων Χατζής Χατζηευθυμίου.
Με αυτά τα δεδομένα και εφόσον το υπάρχον προσωπικό, δεν επαρκεί για την κάλυψη των αναγκών αποφασίστηκε, να προχωρήσουν οι διαδικασίες για την ανάθεση του συγκεκριμένου έργου σε ιδιωτική εταιρεία.
Στο συγκεκριμένο τομέα δεν έχει αρμοδιότητα να βοηθήσει ούτε η Δημοτική Επιχείρηση Καθαριότητας, η οποία θα καταργηθεί όταν θα τεθεί σε εφαρμογή από την 1 Ιανουαρίου του 2011 το πρόγραμμα Καλλικράτης.
“Πρέπει να θυμίσουμε στους πολίτες το γεγονός, ότι η δημοτική αρχή δεν μπόρεσε εξαιτίας της δραματικής μείωσης των εσόδων της, να προχωρήσει στην πρόσληψη του εποχικού προσωπικού. Ελπίζαμε ότι τα θέματα της καθημερινότητας θα μπορούσαμε να τα αντιμετωπίσουμε καλύτερα, με τα 80 άτομα τα οποία θα προσλαμβάνονταν. Αυτό όμως δεν κατέστη δυνατό με αποτέλεσμα να υπάρχουν προβλήματα”, δήλωσε στη “δ”, ο αντιδήμαρχος Στράτος Καρίκης. Ένας από τους τομείς που θα απασχολούνταν το εποχικό προσωπικό, θα ήταν και αυτός της καθαριότητας των πάρκων.
Η Γραμμή εξυπηρέτησης
των πολιτών
Ο αντιδήμαρχος αναφέρθηκε και στην γραμμή εξυπηρέτησης των πολιτών, που τίθεται πλέον σε λειτουργία άμεσα. Συγκεκριμένα καλώντας στον αριθμό 15588, οι πολίτες θα μπορούν να κάνουν καταγγελίες για τα κακώς κείμενα στην πόλη. Πρωτίστως όμως μέσω της συγκεκριμένης τηλεφωνικής γραμμής, θα μπορούν να καταθέτουν στις υπηρεσίες του δήμου Ρόδου, τα αιτήματα τους, για την χορήγηση διαφόρων πιστοποιητικών.
“Θα ενημερώσουμε τους πολίτες για την λειτουργία της τηλεφωνικής γραμμής, μέσω της οποίας θα έρχονται σε επαφή, με τις υπηρεσίες του δήμου Ρόδου για να υποβάλλουν τα αιτήματα τους. Η ενημέρωση θα γίνει και με φυλλάδια τα οποία θα διανεμηθούν, μαζί με τους λογαριασμούς της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης και Αποχέτευσης”, επεσήμανε ο κ. Στράτος Καρίκης. Την ευθύνη για την λειτουργία του γραφείου εξυπηρέτησης των πολιτών, στο οποίο εντάσσεται και η τηλεφωνική υπηρεσία, έχει ο αντιδήμαρχος Γιάννης Γιαννακάκης.
https://www.dimokratiki.gr/arxeio/se-idioti-tha-anatethi-o-katharismos-ton-parkon/