Ε, αφού το νομοσχέδιο για το Μνημόνιο 3 κατατέθηκε στη Βουλή στις 00:02 και η Πρόεδρος της Βουλής δεν έχει προλάβει ακόμα να ενημερωθεί, ας αναβάλει τη συζήτησή του για καμιά εβδομάδα για να το πάρει σπίτι της και να το μελετήσει ενδελεχώς ή ακόμα καλύτερα, στις παραλίες όπου απέκτησε ωραίο μαύρισμα ( και παρεπιπτόντως, όλοι είχαν ωραίο μαύρισμα, ενώ πλήθος κόσμου ψήνεται στα τσιμέντα) ως το απόλυτο best seller του καλοκαιριού. Το αν η Ελλάδα θα έχει περιέλθει σε κατάσταση άτακτης πτώχευσης μέχρι τότε είναι μια επουσιώδης λεπτομέρεια μπροστά στην εύρυθμη λειτουργία των προβλεπόμενων νομικών διαδικασιών.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














