Ατάκτως Ερριμμένα

Με… συστατικές και ραντεβού στου Μαξίμου;

Πριν από λίγες ημέρες η Υπουργός Παιδείας, έγραψε στο Facebook πως το υπουργείο «μερίμνησε» για την «ενίσχυση» του φακέλου του ασυνόδευτου πρόσφυγα και μαθητή πλέον Σαϊντού Καμαρά από τη Γουινέα, ώστε το παιδί να παραμείνει τελικά στην Ελλάδα και να μην απελαθεί. Πρακτικά τι σημαίνει αυτό όπως μαθαίνουμε από το ρεπορτάζ της «Κ»;  Η υπουργός Παιδείας επικοινώνησε με καθηγητές του Λυκείου που φοιτά ο μαθητής, ώστε να προστεθούν στον φάκελο πολλές συστατικές επιστολές με την καλή απόδοση του μαθητή. Ο φάκελος λοιπόν, θα ενισχυθεί με δοξαστικά «φωτογραφικά» στοιχεία για τον μαθητή, προκειμένου να μην απελαθεί. Αριστα. Αλλά γεννάται το ερώτημα: Αν δεν ήταν «καλός μαθητής» δε θα ενισχυόταν ο φάκελός του; Είναι απαράδεκτο οι ξένοι μαθητές να αναγκάζονται να μαζεύουν… συστατικές, να επικαλεστούν τις επιδόσεις τους στο σχολείο, για να μην απελαθούν. Κάνουμε λάθος στο θέμα των προσφύγων-μεταναστών που καταφέρνουν να τελειώσουν ελληνικό σχολείο και πρέπει να το διορθώσουμε. Κανονικά. Θεσμικά. Όπως, δηλαδή, γίνεται στη Δύση όπου και ανήκουμε και όχι γιατί γίνεται ντόρος για κάποιον/κάποια στα social media και εξ αυτού του λόγου να τραβά μέχρι και την προσοχή του Πρωθυπουργού. Υ.Γ. Το 2010 η τότε κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ είχε ψηφίσει τη ρύθμιση τα παιδιά μεταναστών που τελειώνουν το Ελληνικό Λύκειο να μπορούν να έχουν το δικαίωμα να γίνουν Έλληνες πολίτες (Νόμος 3838/2010) και να μην απελαύνονται. Τότε η Νέα Δημοκρατία αλλά και ο ΣΥΡΙΖΑ (που σήμερα σκίζει τα ρούχα του)  ψήφισαν κατά του νόμου αυτού.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου