Στη σκυροδέτηση της νέας γέφυρας στο Φαληράκι που έχει ξεκινήσει αναφέρεται σε ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου και πρόεδρος της ΕΝΠΕ κ. Γιώργος Χατζημάρκος.
Όπως τονίζει το έργο προχωρά και σύντομα θα παραδοθεί σε κατοίκους και επισκέπτες.
Η ανάρτηση του κ. Χατζημάρκου είναι η ακόλουθη:
Στο Φαληράκι της Ρόδου ξεκίνησε, χθές, η σκυροδέτηση της νέας γέφυρας. Το έργο προχωρά, με σύγχρονες προδιαγραφές ανθεκτικότητας και ταυτόχρονη θωράκιση των πρανών του ποταμού, σύντομα θα παραδοθεί σε χρήση σε κατοίκους και επισκέπτες.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














