Ειδήσεις

Έλληνες και ξένοι επενδυτές “φλερτάρουν” με τα υδατοδρόμια

Θέσεις με στόχο την έναρξη των πρώτων πτήσεων με υδροπλάνα την άνοιξη του 2021 λαμβάνουν Έλληνες και ξένοι επιχειρηματίες, με τον τομέα των υδατοδρομίων να καταφέρνει να συγκεντρώσει έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον.

Μπορεί η πανδημία του κορωνοϊού να φρέναρε για την ώρα την υλοποίηση του φιλόδοξου project, ωστόσο, οι επενδυτές διατηρούν το βλέμμα τους στραμμένο στα ελληνικά υδατοδρόμια, με το δίκτυο που αναπτύσσεται στο Ιόνιο να μονοπωλεί το ενδιαφέρον τους.

Έτοιμοι να διαμορφώσουν το πτητικό τους πρόγραμμα μέσα στο 2021, υπό την προϋπόθεση ότι θα το επιτρέψουν οι υγειονομικές συνθήκες, είναι μία ομάδα Γερμανών επενδυτών και η εταιρεία Ippias Airlines, συμφερόντων Ελληνοαμερικανών επιχειρηματιών.

Ιδρύουν αεροπορική εταιρεία

Την είσοδό της στην ελληνική αγορά των υδατοδρομίων προετοιμάζει μία ομάδα των Γερμανών επενδυτών. Εκπρόσωπος του σχήματος που βρίσκεται στην Ελλάδα δρομολογεί ήδη τις διαδικασίες για τη σύσταση της αεροπορικής εταιρείας, η οποία θα αποτελέσει το όχημα των Γερμανών να τοποθετηθούν στην εγχώρια αγορά και θα δραστηριοποιηθεί στο σκέλος των πτήσεων με υδροπλάνα.

Στόχος των Γερμανών είναι να ξεκινήσουν τις πρώτες πτήσεις την άνοιξη του 2021. Ήδη, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, οι Γερμανοί έχουν σχεδιάσει ένα αρχικό πλάνο, βάσει του οποίου προβλέπεται να ξεκινήσουν οι πτήσεις στο δίκτυο του Ιονίου, που τη δεδομένη χρονική στιγμή είναι το πιο ώριμο, με αφετηρία την Κέρκυρα. Μάλιστα, το σχήμα των Γερμανών προτίθεται να χρησιμοποιήσει αμφίβια υδροπλάνα, κάτι που θα επιτρέπει την προσγείωσή τους και στην ξηρά.

Στην τελική ευθεία

Ενεργό ρόλο στο πτητικό έργο των υδροπλάνων επιδιώκει να διαδραματίσει και μία ομάδα Ελληνοαμερικανών επενδυτών, η οποία έχει ήδη ολοκληρώσει τη σύσταση της εταιρείας που θα δραστηριοποιηθεί στο κομμάτι των πτήσεων και φέρει την επωνυμία Ippias Airlines. Η εταιρεία, διευθύνων σύμβουλος της οποίας είναι ο Βασίλης Τσατλακίδης, βρίσκεται ένα βήμα πιο μπροστά από τους Γερμανούς, καθώς αυτή την περίοδο έχει ξεκινήσει τη διαδικασία πιστοποίησής της από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ).

Σύμφωνα, δε, με τις εκτιμήσεις, μέχρι τον Μάρτιο η εταιρεία θα έχει λάβει όλες τις απαραίτητες πιστοποιήσεις, τόσο σχετικά με την άδεια αερομεταφορέα (AOC-Air Operator Certificate) όσο και σχετικά με την εμπορική της λειτουργία. Επιδίωξη των Ελληνοαμερικανών είναι αμέσως μετά την έκδοση των απαραίτητων πιστοποιητικών να ξεκινήσουν τις πρώτες πτήσεις στο δίκτυο του Ιονίου.

Στο σχήμα των Ελληνοαμερικανών επενδυτών συμμετέχει και ο ιδιοκτήτης του ομίλου Mage Hotels and Resorts, o οποίος αναπτύσσει έντονη δραστηριότητα στον τομέα της εστίασης και στον ξενοδοχειακό κλάδο εντός και εκτός των ελληνικών συνόρων. Ο όμιλος Mage Hotels and Resorts έχει στο χαρτοφυλάκιό του τρία ξενοδοχεία, δύο εν λειτουργία, το Athens Tiare επί της πλατείας Ομονοίας και μία μονάδα στο Ρέθυμνο, καθώς και ένα ακόμη ξενοδοχείο υπό κατασκευή στην Κρήτη.

Με κλειστά χαρτιά

Στάση αναμονής τηρούν, εξαιτίας της υγειονομικής κρίσης, και άλλοι επενδυτές που έχουν εκδηλώσει την πρόθεσή τους να τοποθετηθούν στον χώρο των υδατοδρομίων. Ο Ανδρέας Καροτσιέρης, ιδιοκτήτης της ελληνικής εταιρείας Κ2 SmartJets, η οποία συμμετέχει στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας Ελληνικά Υδατοδρόμια μέσω της AirWaves, και ο Ελληνομεξικανός Ρικάρντο Φαρία-Νικολόπουλος, ο οποίος δραστηριοποιείται εδώ και χρόνια στον τομέα του τουρισμού στην άλλη άκρη του Ατλαντικού και έχει ήδη παραγγείλει 10 υδροπλάνα από την εταιρεία Viking με έδρα τον Καναδά, παρακολουθούν στενά τις εξελίξεις της πανδημίας του κορωνοϊού, προκειμένου να ενεργοποιηθούν εκ νέου όταν το επιτρέψουν οι συνθήκες.

«Φρένο» έχουν βάλει για την ώρα και οι δύο ιαπωνικοί όμιλοι Setouchi Holdings και Mitsui & Co, οι οποίοι συνδέονται μετοχικά και έχουν ισχυρό κίνητρο να θέλουν να αποκτήσουν το δικό τους μερίδιο στην ελληνική αγορά, δεδομένου ότι μέσα στο 2019 απέκτησαν την πλειοψηφία των μετοχών της Quest, της αμερικανικής κατασκευαστικής εταιρείας υδροπλάνων τύπου Kodiak.

Πηγή: tourismtoday.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου