Ειδήσεις

Δημοσιογραφικές αποστολές από Γερμανία και Γαλλία, σε Ρόδο και Κω, Σεπτέμβριο και Οκτώβριο

Έμφαση στους διαμορφωτές κοινής γνώμης, στο χώρο του τουρισμού, δίνει η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

Ως ιδιαίτερα καταλυτικό αξιολογεί η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου τον ρόλο που διαδραματίζουν οι εξειδικευμένοι δημοσιογράφοι και bloggers από τον χώρο του τουρισμού, στην διαμόρφωση της κοινής γνώμης και του προφίλ του τουριστικού προορισμού στο κοινό τους.

Για τον λόγο αυτό, η πρόσκληση και φιλοξενία δημοσιογραφικών αποστολών, είναι μεταξύ των προτεραιοτήτων της Διεύθυνσης Τουρισμού, με στόχο την καλύτερη και πληρέστερη προβολή των νησιών της Περιφέρειας στις αγορές του εξωτερικού, μέσα από τις εμπειρίες των ιδίων των συντακτών.

 

Με το ενδιαφέρον στραμμένο έγκαιρα στην προσεχή τουριστική σαιζόν του 2017 και  στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με την Marketing Greece, συνεχίζονται και για  τους μήνες Σεπτέμβριο και  Οκτώβριο  τα ταξίδια δημοσιογραφικών αποστολών  από κορυφαία ΜΜΕ. αλλά και έγκριτων bloggers, στα νησιά Ρόδου και Κω.

Έμφαση δίνεται στην γερμανική τουριστική αγορά, με την πρόσκληση δημοσιογράφων εφημερίδων και ραδιοφώνου, με ισχυρή παρουσία και  στα κοινωνικά δίκτυα.

Συγκεκριμένα, τον Σεπτέμβριο θα έρθει στη Ρόδο η δημοσιογράφος  Simone Grebler από την Γερμανικη εφημερίδα Mittelbayerische Zeitung, για να κάνει αφιέρωμα για το kitesurfing στην Ελλάδα και ειδικά στη Ρόδο.

Επίσης  έχει  εξασφαλιστεί μια εξαιρετικά σημαντική ευκαιρία προβολής στην αγορά της Γερμανίας καθώς  ο Ραδιοφωνικός Σταθμός  RTL 104 θα εκπέμπει την πρωινή του ραδιοφωνική εκπομπή την εβδομάδα από 3 ως 7  Οκτωβρίου 2016 από την Ρόδο και την εβδομάδα από  7 έως 14 Οκτωβρίου από την Κω

 

Η Διεύθυνση Τουρισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου εκτιμά την ενέργεια αυτή ως ιδιαιτέρως  σημαντική καθώς  ο RTL είναι ο Νο1 ραδιοφωνικός σταθμός στο Βερολίνο και το Βραδεμβούργο, σε όλα τα ηλικιακά κοινά, αγγίζοντας τα 2 εκατομμύρια ακροατές. Είναι μέλος του RTL Group / Bertelsmann και το περιεχόμενο του ενισχύεται και επεκτείνεται με φωτογραφικό υλικό και videos, ενώ έχει ισχυρή παρουσία στα Social Media με 130.000 Facebook fan.  Εκτιμάται δε ότι η αξία της διαφημιστικής αυτής προβολής που θα επιτύχει  η   Ρόδος και  η Κως   ανέρχεται στο ποσό των 255.000 ευρώ εβδομαδιαίως.

 

Παράλληλα με την Γερμανία, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου στοχεύει και στην γαλλική τουριστική αγορά συνολικά, αλλά και  σε εξειδικευμένο κοινό, με ειδικές απαιτήσεις.

Η Διεύθυνση Τουρισμού θα φιλοξενήσει τον Σεπτέμβριο στη Ρόδο την Γαλλίδα fashion, lifestyle και mother blogger Natacha-Birds.fr.

Η Natacha θα επισκεφθεί το νησί των Ιπποτών με στόχο να αναδείξει όλα εκείνα τα στοιχεία που το καθιστούν ιδανικό προορισμό για οικογενειακές διακοπές Η blogger έχει πολύ υψηλά νούμερα στο blog της και πολύ ισχυρή  παρουσία στα Social Media. Συγκεκριμένα, 120.000 επισκέπτες μηνιαία στο blog Natacha-birds.fr. Στο Instagram 220.000 followers, στο Youtube: 68.100 subscribers, στο Facebook: 40.000 fans και στο  Twitter: 34.800 followers.

Αντίστοιχες δημοσιογραφικές αποστολές οργανώνονται τον Σεπτέμβριο και για άλλα νησιά των Δωδεκανήσων και των Κυκλάδων.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου