Τοπικές Ειδήσεις

Ιωάννης Παππάς: Μία ολοκληρωμένη στρατηγική για την νησιωτική πολιτική και τη θαλάσσια ανάπτυξη της πατρίδας μας

Ο κ. Παππάς από το βήμα της βουλής ανέφερε στην ομιλία του στη συζήτηση για το νομοσχέδιο του υπ. Νησιωτικής πολιτικής:

Προερχόμενος από τα ακριτικά Δωδεκάνησα τα οποία έβλεπα επί χρόνια να «παλεύουν» για να προσελκύσουν κεφάλαια για ανάπτυξη και δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Αυτό γίνεται με το σχέδιο νόμου το οποίο συζητάμε.

Στο σχέδιο νόμου το οποίο πραγματικά αποτελεί ένα ολοκληρωμένο νομοθέτημα που καλύπτει ένα μεγάλο κενό περιλαμβάνονται πολύ σημαντικά χρηματοδοτικά εργαλεία.

Τέτοια εργαλεία θα δώσουν τη δυνατότητα να χρηματοδοτήσουμε έργα υποδομών, ενέργειας και μεταφορών αλλά και να δώσουμε την απαραίτητη βοήθεια στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Μιλώντας για υποδομές θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη για το νέο νοσοκομείο της Κω, τον αναπληρωτή υπουργό Υγείας, Βασίλη Κοντοζαμάνη, τον πρόεδρο της εταιρίας Κτηριακές Υποδομές Τίμο Κατσίπο και τον διευθύνοντα σύμβουλο Θανάση Γιάνναρη για τη συνεργασία τους σε ένα κομβικό έργο για το νησί.

Τα εργαλεία που περιλαμβάνονται στο νομοσχέδιο είναι το «Πρόγραμμα Νέαρχος», «Πρόγραμμα χρηματοδότησης νησιωτικής επιχειρηματικότητας» και «Ταμείο Θαλάσσιας – Γαλάζιας Οικονομίας».

Στόχος είναι να συγκεντρωθούν κεφάλαια της τάξεως των 200 έως 250 εκατ. ευρώ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, ευρωπαϊκούς πόρους και την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα

Στο άρθρο 28 του σχεδίου νόμου το οποίο αφορά καρνάγια και ταρσανάδες που ναυπηγούν μικρά ξύλινα πλοία. Για πολλά από τα νησιά μας, όπως η Σύμη, η Κάλυμνος, η Λέρος , η Κως και η ηρωική νήσος Κάσος είναι κομμάτι της παράδοσής μας η οποία με τον τρόπο αυτό διασώζεται.

Αναφέρθηκε επίσης σε ορισμένα πράγματα τα οποία πετύχαμε για τα Δωδεκάνησα και ευχαρίστησε τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κύριο Γιάννη Πλακιωτάκη.

Το πρώτο και βασικό είναι η καθημερινή σύνδεση της Ρόδου με το Καστελλόριζο με 7 δρομολόγια την εβδομάδα , δεύτερο και πολύ σημαντικό για τα Δωδεκάνησα. Τη στήριξη και ενίσχυση των ναυτιλιακών εταιρειών της Δωδεκανήσου που σημαίνει θέσεις εργασίας για την τοπική οικονομία. Τρίτο η σύνδεση της Ρόδου, της Χάλκης της Κάσου και της Καρπάθου με την Κρήτη.

Κάθε πλοίο που δένει στο λιμάνι των ακριτικών νησιών μας εκτός από επιβάτες και εμπορεύματα, φέρνει και την ανάπτυξη και το αίσθημα ότι τα νησιά δεν είναι απομονωμένα.

Ζήτησε δε, η ακτοπλοϊκή γραμμή που δημιουργήθηκε πέρυσι και κράτησε από τον Ιούνιο μέχρι και τον Σεπτέμβριο, να ισχύσει και το 2021 και μάλιστα να ξεκινήσει από τον Απρίλιο και να κρατήσει μέχρι τον Οκτώβριο

Τα νησιά και οι κάτοικοι τους αξίζουν ένα καλύτερο παρόν και ένα ακόμα καλύτερο μέλλον. Πιο ελπιδοφόρο και πιο φωτεινό με σχέδιο και προοπτική.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου