Τοπικές Ειδήσεις

«Η Ρόδος πρέπει να στραφεί στο “City Tourism” και σε άλλες εναλλακτικές δράσεις»

«Ανέλπιστα» καλά εξελίσσεται η φετινή τουριστική σεζόν για την Ρόδο παρά τα καλά μηνύματα που ελάμβαναν οι φορείς και οι τουριστικοί παράγοντες αρχικώς, ενώ όλα δείχνουν ότι φέτος η αυλαία θα πέσει στις αρχές Νοεμβρίου.
Αυτά δήλωσε μεταξύ άλλων στην «δημοκρατική», ο διευθυντής του ΠΡΟΤΟΥΡ κ. Διονύσης Τσιλιγκίρης, επισημαίνοντας πως τα βλέμματα είναι τώρα στραμμένα στην επόμενη σεζόν, η οποία αναμένεται εξίσου επιτυχημένη!
«Είχαμε μια αισιοδοξία, όταν το θέμα και τα μέτρα του κορωνοϊού ξεκαθάρισαν την κατάσταση, προς τα τέλη Φεβρουαρίου. Οι κρατήσεις άρχισαν να ανεβάζουν ρυθμούς κι ενώ ο Απρίλιος εξελίχθηκε κάπως δειλά, ήρθε ο Μάιος που ανέτρεψε τις εκτιμήσεις. Από τις κρατήσεις που βλέπαμε ότι ανέβαιναν για τον Ιούνιο και τον Ιούλιο, καταλάβαμε πως θα έχουμε μια πολύ καλή σεζόν. Ωστόσο, φέτος -και λόγω κορωνοϊού- ο κόσμος δίσταζε να κλείσει από νωρίς τις διακοπές του και ειδικά με μακροπρόθεσμα πλάνα. Οι κρατήσεις οφορούσαν στις επόμενες 4-5 εβδομάδες.


Έτσι, φτάσαμε σήμερα να μιλάμε για μια πάρα πολύ καλή τουριστική σεζόν.
Προσωπικά, πιστεύω αφενός στο Brand Name που ονομάζεται ‘Ρόδος’ το οποίο είναι πολύ δυνατό, αφετέρου στην πολύ καλή προετοιμασία που έγινε στα δύο χρόνια της πανδημίας. Δεν είναι τυχαίο που το 2021 η Ρόδος ήταν πρωταθλήτρια. Αυτό, προλείανε τον δρόμο για τα φετινά αποτελέσματα αλλά και για όσα θα έρθουν. Είναι σημαντικό το γεγονός πως υπήρξε συνεργασία όλων των αρχών, φορέων, εργαζομένων κ.λπ. που κατάρτισαν σχέδιο διαχείρισης της πανδημίας κι έκαναν καλή προετοιμασία σε όλα», όπως είπε.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, η κίνηση θα κρατήσει μέχρι και το τέλος Οκτωβρίου ενώ υπάρχουν κρατήσεις και για τις αρχές Νοεμβρίου: «Δεν υπάρχει κάτι προγραμματισμένο για τα μέσα Νοεμβρίου κι έπειτα, όμως το ζητούμενο είναι να υπάρχουν ανοιχτά ξενοδοχεία και επιχειρήσεις για να υποδεχτούν όσους τουρίστες επιλέξουν να μας επισκεφτούν. Κι αυτό το λέω, επειδή μετά τις 15-20 Οκτωβρίου, αλλάζει, τόσο το προφίλ όσο και η δυνατότητα παροχής υπηρεσιών στην Ρόδο. Σε αυτό πρέπει να δώσουμε μεγαλύτερη προσοχή. Σίγουρα δεν μπορούμε να προσφέρουμε τις ίδιες υπηρεσίες που προσφέρει το νησί τον Αύγουστο (με εκδρομές κ.λπ.) Θα πρέπει να στραφούμε στο ‘City Tourism’ καθώς και σε άλλες εναλλακτικές δράσεις, όπως εμπειρίες. Η Ρόδος δεν είναι έτοιμη αυτή τη στιγμή να υποδεχτεί χειμερινό τουρισμό. Είναι θέμα προγραμματισμού. Γι’ αυτό καταρτίζεται ένα πρόγραμμα που θα παρουσιάζει τις δυνατότητες που θα υπάρχουν για τους επισκέπτες μας, οι οποίοι θα επιλέξουν να έρθουν στους χειμερινούς μήνες. Δεν μπορεί κάποιος που θα έρθει στην Ρόδο τον Ιανουάριο, να κάνει τα ίδια πράγματα και να βρει τις ίδιες υπηρεσίες με αυτές που προσφέρονται τον Αύγουστο. Το ίδιο συμβαίνει και σε άλλες περιοχές όπως η Μαγιόρκα, η Μάλτα κ.λπ.», τόνισε ο διευθυντής του ΠΡΟΤΟΥΡ.


ΟΙ ΑΓΟΡΕΣ, Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ 2023 ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ‘ΡΟΔΟΣ 5-0’
Η Ρόδος, φέτος, δέχεται μεγάλο όγκο επισκεπτών από τις βασικές (παραδοσιακές) αγορές της: Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία. Έκπληξη σημειώνει η αύξηση από την Πολωνία και τις βαλτικές χώρες:
«Ασχοληθήκαμε με δευτερεύουσες χώρες –αναζητώντας νέες αγορές στην διετία του κορωνοϊού. Αυτό, έφερε αποτελέσματα τα οποία είναι φέτος, ορατά», ανέφερε ο κ. Τσιλιγκίρης.
Την ίδια ώρα, και παρά την παγκόσμια ενεργειακή κρίση, τον πληθωρισμό και το σοκ από τον πόλεμο στην Ουκρανία, η τουριστική ζήτηση, μας εξέπληξε θετικά!
«Ο Τουρισμός είναι ένα πολύ ευαίσθητο προϊόν. Μέρα με τη μέρα, αλλάζουν τα πάντα. Είναι κάτι που επηρεάζεται άμεσα από πάρα πολλούς παράγοντες. Εκτός από την καλή προετοιμασία που έγινε σε κοινή συνεργασία, είδαμε ότι ο κόσμος ήθελε να ταξιδέψει! Ήθελε να κάνει διακοπές, να ξεκουραστεί, να πάει για νέες εμπειρίες. Εμείς, είμαστε εδώ, να δείχνουμε ότι η Ρόδος είναι έτοιμη να προσφέρει στον καθένα ξεχωριστά, αυτό που αναζητά. Ο Τουρισμός είναι μια φυσική ανάγκη. Η Ελλάδα παραμένει σε εντυπωσιακή άνοδο και κυρίως τα μικρά νησιά που έχουν τεράστια ζήτηση».
Τα βλέμματα τώρα, είναι στραμμένα προς το 2023. Τα συμβόλαια κινούνται σιγά σιγά αν και υπάρχει συγκρατημένη αισιοδοξία, λόγω των αυξήσεων που επέρχονται λόγω του ενεργειακού κόστους, του πληθωρισμού κ.λπ., πράγμα που ανησυχεί τους επαγγελματίες και τους επιχειρηματίες. Ωστόσο, η Ρόδος παραμένει ένα Premium Brand Name το οποίο είναι πολύ ισχυρό.
Εμείς, θα λάβουμε μέρος με δικό μας περίπτερο σαν προορισμός (εκτός του ΕΟΤ) σε όλες τις μεγάλες τουριστικές εκθέσεις, ξεκινώντας από το Λονδίνο στις 7 Νοεμβρίου. Από εκεί και πέρα, θα πάμε και σε άλλες χώρες, όπως η Πολωνία, οι ΗΠΑ, το Ντουμπάι και η Ινδία», ανέφερε.
Τέλος, δήλωσε ότι στο επόμενο διάστημα ο ΠΡΟΤΟΥΡ θα παρουσιάσει ένα βίντεο που θα θυμίζει το τηλεοπτικό σήριαλ «Χαβάη 5-0».
Θα έχει τίτλο ‘Ρόδος 5-0 – Find Your Rhodes All Year’ (rhodeswelcome.gr) και θα αποτελέσει ένα δυναμικό άνοιγμα για τον χειμερινό τουρισμό και την προσέλκυση τουριστών που θέλουν να κάνουν διακοπές στους μήνες που στις χώρες τους ο χειμώνας είναι βαρύς. Η πρεμιέρα του προγράμματος θα γίνει τον Μάρτιο του 2023 και το πρόγραμμα αυτό, θα διαφημιστεί σε 36 χώρες μέχρι την Αργεντινή και την Κολομβία, ενώ θα επιχειρηθεί άνοιγμα στην τουριστική αγορά της Ιαπωνίας και της Κορέας.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου