Γράφει ο
Εμμανουήλ Μοράρης
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος
Μια σωστή διατροφή θα πρέπει να στηρίζεται κατά το μεγαλύτερο μέρος σε ελάχιστα επεξεργασμένους υδατάνθρακες (βρώμη, ολικής αλέσεως ή πολύσπορο ψωμί, καστανό ρύζι, ζυμαρικά, κρίθινα παξιμάδια κλπ).
Πιο συγκεκριμένα:
1. Συνιστάται η κατανάλωση τουλάχιστον 5 μερίδων φρούτων και λαχανικών την ημέρα
2. Μειώστε την κατανάλωση κορεσμένου λίπους (πλήρη γαλακτοκομικά, βούτυρο, λίπος κρέατος). Από τα λιπαρά προτιμήστε το ελαιόλαδο
3. Καταναλώστε επαρκείς ποσότητες από ζωικές τροφές (άπαχο γάλα, τυρί, αυγά, κρέας, πουλερικά, ψάρι)
4. Μειώστε την κατανάλωση του αλκοόλ. Προτιμήστε το κρασί (1 ποτηράκι του κρασιού)
5. Ασκηθείτε καθημερινά. Προσπαθήστε να περπατάτε τουλάχιστον μισή ώρα την ημέρα
6. Καταναλώστε επαρκείς ποσότητες νερού καθημερινά (τουλάχιστον 6 ποτήρια την ημέρα).
7. Μειώστε το αλάτι. Αποφύγετε να βάζετε το αλάτι στο τραπέζι, προσθέστε μόνο λίγο καθώς μαγειρεύετε
8.Μην παραλείπετε το πρωινό σας. Αποτελεί βασική αιτία παχυσαρκίας.
9. Μειώστε την ζάχαρη.
Πάνω από όλα ψυχραιμία και όχι πανικός!

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ