Ειδήσεις

Το “Grow Greek Tourism Online” στις 24/4 στη Ρόδο-Δωρεάν εκπαίδευση

H Google σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τον ΣΕΤΕ και την υποστήριξη της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου διοργανώνει δωρεάν εκδήλωση για να εκπαιδεύσει και να υποστηρίξει τις μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις σε εργαλεία που θα τις βοηθήσουν να αναπτυχθούν μέσω του διαδικτύου

Μετά την επιτυχία των εκδηλώσεων που πραγματοποιήθηκαν σε Κρήτη, Καλαμάτα, Μύκονο, Κέρκυρα, και προσεχώς Θεσσαλονίκη, η Google, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ, τον ΣΕΤΕ και την υποστήριξη της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου διοργανώνει εκπαιδευτική εκδήλωση, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας “Grow Greek Tourism Online”, την Παρασκευή, 24 Απριλίου 2015 στην Ρόδο στο ξενοδοχείο Rodos Palace Hotel, Λεωφόρος Τριαντών, Ιξιά, ώρα 17.00-21.00. Έως τώρα μέσω της πρωτοβουλίας περισσότερες από 1,100 επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό έχουν εκπαιδευτεί δωρεάν σε διαδικτυακά εργαλεία που τις βοηθούν να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες του διαδικτύου για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους.

Η εκπαίδευση αφορά όλες τις τοπικές επιχειρήσεις αλλά και όλους όσοι συνδέονται άμεσα ή έμμεσα με τον τουρισμό. Στόχος είναι η ενημέρωση σχετικά με τις διαδικτυακές τάσεις αναζήτησης των βασικών διεθνών τουριστικών αγορών της Ελλάδας και πιο συγκεκριμένα του Νοτίου Αιγαίου καθώς και η ενημέρωση σχετικά με βέλτιστες τεχνικές μάρκετινγκ. Επιπλέον, οι επιχειρήσεις θα λάβουν υποστήριξη σχετικά με τη χρήση διαδικτυακών εργαλείων μάρκετινγκ και πωλήσεων τα οποία μπορούν να τις βοηθήσουν να βελτιώσουν την παρουσία τους στα αποτελέσματα των αναζητήσεων και στους χάρτες της Google και θα ενημερωθούν για τις δυνατότητες της διαδικτυακής διαφήμισης. Οι συμμετέχοντες θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να δουν παραδείγματα τουριστικών επιχειρήσεων, όπως το “Aleka’s House” και το “City Circus” που έχουν ήδη χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο για να προσελκύσουν πελάτες από όλο τον κόσμο.
Για να δείτε περισσότερες πληροφορίες για την εκδήλωση και να εξασφαλίσετε τη θέση σας επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της πρωτοβουλίας g.co/GrowGreekTourism και εγγραφείτε δωρεάν.

Ο τουρισμός είναι ένας τομέας μείζονος σημασίας για την Ελλάδα. Το 2014, εκτιμάται πως συνεισέφερε άμεσα περίπου 17 δισ. ευρώ στην ελληνική οικονομία, αντιπροσωπεύοντας περισσότερο από το 20,5% του ΑΕΠ και το 20% της απασχόλησης. Η ευκαιρία για περαιτέρω ανάπτυξη είναι σημαντική καθώς μια αύξηση της διαδικτυακής δραστηριότητας του Ελληνικού τουριστικού κλάδου καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, μπορεί να αυξήσει το ΑΕΠ της Ελλάδας κατά 3%, δημιουργώντας έως και 100.000 νέες θέσεις απασχόλησης.
Το διαδίκτυο έχει διεισδύσει πλέον σημαντικά στον τομέα του τουρισμού, με το 51% των νοικοκυριών της ΕΕ να το χρησιμοποιούν για τα ταξίδια τους. Στην Ελλάδα μόνο το 10% των διεθνών τουριστικών αφίξεων προέρχεται μέσω του διαδικτύου λόγω της χαμηλής διαδικτυακής παρουσίας των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων.

Ταυτόχρονα, ενώ οι διαδικτυακές αναζητήσεις για διακοπές στην Ελλάδα παραμένουν υψηλές κατά τη μεγαλύτερη διάρκεια του έτους, περίπου το 70% των τουριστικών αφίξεων λαμβάνει χώρα τους καλοκαιρινούς μήνες, ενισχύοντας τη δυνατότητα αύξησης των αφίξεων πέραν της κύριας τουριστικής περιόδου.

Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος:
“Σε μια περίοδο ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων, που διαμορφώνουν ένα ευρύτατο φάσμα εφαρμογών και καινοτόμων ψηφιακών εργαλείων, το Νότιο Αιγαίο, η κατ’ εξοχήν τουριστική Περιφέρεια της χώρας, δεν θα μπορούσε παρά να έχει αναγάγει την χρήση του Διαδικτύου σε στρατηγική επιλογή ανάδειξης και προβολής του τουριστικού της προϊόντος.
Τα προσφερόμενα σήμερα τεχνολογικά μέσα παρέχουν πληθώρα λύσεων και εφαρμογών σε ένα ευρύ φάσμα τομέων του τουρισμού και υπηρετούν ουσιαστικά τον στόχο της ανταγωνιστικότητας, της καλύτερης εξυπηρέτησης του πελάτη, από την αρχή της αναζήτησης του προορισμού, μέχρι και την ολοκλήρωση του σχεδιασμού του, με το στοιχείο της διάδρασης να κάνει αυτό το «ταξίδι» της διαδικτυακής αναζήτησης ακόμη πιο ελκυστικό.
Για την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, όπου κάθε νησί είναι μοναδικό και ιδιαίτερο, προσφέροντας διαφορετικές εμπειρίες στον επισκέπτη, το Διαδίκτυο είναι το ιδανικό εργαλείο για την χάραξη μιας ισχυρής στρατηγικής επικοινωνίας που θα αναδείξει και θα προβάλει το μοναδικό πλούτο και την πολυμορφία του τουριστικού προϊόντος, την φυσική ομορφιά, τους πολιτιστικούς θησαυρούς αλλά και τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες προς τους επισκέπτες μας
Η αξιοποίηση των καινοτόμων ψηφιακών εργαλείων από τις επιχειρήσεις, αποτελεί, κατά συνέπεια, προτεραιότητα της Περιφέρειας για την ανάπτυξη της τουριστικής “βιομηχανίας”, με στόχο να παραμείνουν ενεργές και βιώσιμες στο νέο, ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς”.

Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Πάνος Λειβαδάς:
“Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού μέσα από την πύλη του www.visitgreece.gr προβάλει διεθνώς με μεγάλη επιτυχία προορισμούς και εμπειρίες εκτός περιόδου τουριστικής αιχμής. Η ανταπόκριση του διεθνούς κοινού, υπογραμμίζει την αναγκαιότητα του εμπλουτισμού της τουριστική μας προσφορά με νέα προϊόντα, στην οποία καλούνται να επενδύσουν οι Ελληνικές επιχειρήσεις. Με τον ίδιο στόχο, η Google συνεχίζει την πρωτοβουλία Grow Greek Tourism Online που ξεκίνησε πριν από μερικούς μήνες από την Κρήτη και συνεχίστηκε πρόσφατα σε Πελοπόννησο και Κυκλάδες. Σύντομα, και οι επιχειρήσεις με έδρα την Αττική, τη Μακεδονία, τα Δωδεκάνησα και το Ιόνιο θα έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες και να αποκτήσουν ένα πολύτιμο εργαλείο με στόχο την ανάδειξη της άγνωστης Ελλάδας και την προσέγγιση νέων κοινών στόχων”.

Πρόεδρος του ΣETE, Ανδρέας Ανδρεάδης:
“Ο ΣΕΤΕ χαιρετίζει την απόφαση της Google να επεκτείνει σε ακόμα έξι προορισμούς την πρωτοβουλία Grow Greek Tourism Online, σχετικά με την παροχή ψηφιακών δεξιοτήτων και εργαλείων στον τουριστικό κλάδο. Κατά τη διάρκεια του 2014 παρατηρήσαμε αύξηση της χρήσης του διαδικτύου για παροχή Online τουριστικών επιλογών και για αυτό το λόγο θεωρούμε ότι η συνέχιση της πρωτοβουλίας θα δώσει προστιθέμενη αξία, ιδιαίτερα στις μικρές επιχειρήσεις Η ενίσχυση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών είναι ζητούμενο ώστε να μπορέσει ο ελληνικός τουρισμός να υποστηρίξει τη θέση του και να επιτύχει τους στόχους της χρονιάς που έρχεται”.

Διευθύντρια Μάρκετινγκ Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων της Google Ελλάδας, Κύπρου & Μάλτας, Δήμητρα Χριστοδούλου:
“Σύμφωνα με έρευνες, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις που έχουν ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο αναπτύσσονται πιο γρήγορα από εκείνες που δεν είναι ενεργές διαδικτυακά. Επιχειρήσεις, όπως το Aleka’s House, ένας παραδοσιακός ξενώνας στο Πήλιο, το “Yoga on Crete”, ένα κέντρο γιόγκα στα Σφακιά και το Euμέλια, μία αγροτουριστική μονάδα στη Λακωνία, αναπτύσσονται ήδη μέσω του διαδικτύου προσελκύοντας στην Ελλάδα επισκέπτες από όλον τον κόσμο. Θέλουμε να βοηθήσουμε περισσότερες ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του διαδικτύου για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους και να προσελκύσουν νέους πελάτες”.

Περισσότερες πληροφορίες
Ελίνα Κωνσταντίνου
VALUECOM
Elina_konstantinou@valuecom.gr
Τηλ. 210 3252 103

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου