Ρεπορτάζ

Αφάνταστη ταλαιπωρία υφίστανται πελάτες εταιρείας ταχυμεταφορών

Τεράστια ταλαιπωρία υφίστανται όσοι είχαν την ατυχία να κάνουν παραγγελίες από ηλεκτρονικά καταστήματα που συνεργάζονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών Speedex καθώς θα χρειαστεί να περιμένουν όχι μόνο ημέρες αλλά… εβδομάδες για να εξυπηρετηθούν.
Αγανακτισμένοι πελάτες αναζητούν τα δέματά τους η τύχη των οποίων… αγνοείται καθώς τα καταστήματα ισχυρίζονται ότι θα έπρεπε οι πελάτες που περιμένουν ακόμα και από τον μήνα Νοέμβριο να τα έχουν παραλάβει, ενώ από την εταιρεία ταχυμεταφορών η ενημέρωση είναι ότι δεν έχουν ανοιχτεί ακόμα οι παλέτες και δεν γνωρίζουν πότε θα γίνει η παράδοση!
Ακόμα χειρότερη είναι η κατάσταση όσων τα δέματα επέστρεψαν στον αποστολέα χωρίς να έχει προηγηθεί παράδοση με αποτέλεσμα να υποστούν διπλή ταλαιπωρία μέχρι να γίνει εκ νέου η αποστολή.
Το απίστευτο αλαλούμ που έχει δημιουργηθεί, οφείλεται στο γεγονός πως η εταιρεία ταχυμεταφορών άλλαξε ιδιοκτήτη και έχει συσσωρευθεί τεράστιος όγκος δεμάτων και φακέλων που πρέπει να παραδοθεί. Σε συνδυασμό με τις αυξημένες παραγγελίες λόγω της εορταστικής περιόδου, η νέα εταιρεία φαίνεται πως αδυνατεί να αντεπεξέλθει στις υποχρεώσεις της έναντι των καταναλωτών οι οποίοι ψάχνουν να βρουν άκρη χωρίς όμως αποτέλεσμα.
Τα τηλέφωνα της «δημοκρατικής» έχουν «σπάσει» από αγανακτισμένους πολίτες, καθώς όχι μόνο δεν ενημερώθηκαν για την εμπλοκή που έχει παρουσιαστεί ώστε να αποφασίσουν αν θέλουν ή όχι να προχωρήσει η παραγγελία τους, καθώς πολλοί αν γνώριζαν ότι θα έπρεπε να περιμένουν έως και… μήνα είναι βέβαιο ότι θα ακύρωναν την παραγγελία. Επιπλέον, στις παραγγελίες δεν περιλαμβάνονται μόνο εορταστικά δώρα, αλλά και σημαντικά έγγραφα και ιατρικά σκευάσματα, τα οποία έπρεπε εγκαίρως να παραδοθούν στους παραλήπτες τους.
Πολλοί δε, δεν γνωρίζουν ότι η Speedex έχει αλλάξει χέρια και απευθύνονται στα παλιά γραφεία χωρίς να γνωρίζουν πού είναι τα νέα γραφεία καθώς δεν προηγήθηκε καμία ενημερωτική ανακοίνωση, ούτε για την νέα διεύθυνση, ούτε για τους νέους τηλεφωνικούς αριθμούς.
Αγανακτισμένοι καταναλωτές περνούν από τα παλιά γραφεία της εταιρείας για να ενημερωθούν απλώς ότι… έχουν κλείσει, συνεχίζοντας τον φαύλο κύκλο της αναζήτησης αλλά και τον κύκλο της ταλαιπωρίας.
Από τα γραφεία της νέας ιδιοκτησίας πάντως καθίσταται σαφές ότι η καθυστέρηση παράδοσης θα είναι μακρά και πλέον παραπέμπουν χρονικά μετά τις γιορτές.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου