Η ΔΕΥΑΡ ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό ότι, κατόπιν της πρόσφατης αναβάθμισης των ψηφιακών συστημάτων της Εθνικής Τράπεζας, παρουσιάστηκαν προσωρινά προβλήματα στη διεκπεραίωση πληρωμών λογαριασμών μέσω των ψηφιακών μας εργαλείων, όπως το myDEYAR.
Μετά τις απαραίτητες τεχνικές παρεμβάσεις, τα ζητήματα έχουν πλέον αποκατασταθεί και η δυνατότητα εξόφλησης λογαριασμών απομακρυσμένα λειτουργεί κανονικά.
Ζητούμε συγγνώμη για την προσωρινή ταλαιπωρία και ευχαριστούμε θερμά τους καταναλωτές μας για την κατανόηση και την εμπιστοσύνη τους.
Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση, μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της ΔΕΥΑΡ στο τηλ 22410 45300