Ατάκτως Ερριμμένα

Θάρσει. Λέγων τ’ αληθές ου σφαλεί ποτέ

Διατηρήθηκε το πρωτόκολλο 50+1 στα σχολεία, καθώς αυτή ήταν η απόφαση της Επιτροπής Λοιμωξιολόγων , όπως είπε η υπουργός Παιδείας. Μόνον που οι επιστήμονες της Επιτροπής επιμένουν όταν ερωτώνται πως αυτό δεν είναι δική τους απόφαση. «Το πρωτόκολλο για τα σχολεία, το γνωστό 50%+1, δεν εισηγήθηκε ποτέ από την Επιτροπή ως επιδημιολογικό μέτρο» λέει ο καθηγητής Δημόσιας Υγείας και μέλος της Επιτροπής Τάκης Παναγιωτόπουλος (ieidiseis.gr) «Το 50%+1 ποτέ δεν είχε τεθεί με επιδημιολογική λογική και κριτήριο» επανέλαβε συμπληρώνοντας ότι «από ότι κατάλαβα ήταν κριτήριο που αφορούσε τη λειτουργία του σχολείου». Κάτι που ήρθε να επιβεβαιώσει και ο καθ. Μικροβιολογίας και επίσης μέλος της Επιτροπής Αλκιβιάδης Βατόπουλος  ο οποίος ξεκαθάρισε (Real FM) πως  «Το 50%+1 πρέπει να ξεκαθαριστεί ότι δεν είναι άποψη της Επιτροπής. Η Επιτροπή δεν αποφάσισε το 50%+1. Δεν αποφάσισε τίποτα για τον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει να κλείνουν τα σχολεία. Δεν υπάρχουν επιστημονικά επιδημιολογικά δεδομένα που να λένε 50%, 40%, ή 25%. Είναι απόφαση της πολιτείας, προφανώς. πάρθηκε με δεδομένα, απ’ ό,τι έχω καταλάβει τουλάχιστον εγώ, περισσότερο εκτελεστικά. Δηλαδή όταν λείπουν τα μισά παιδιά, δεν μπορεί να γίνει μάθημα.» Ως «εκπαιδευτικό πρωτόκολλο» που έχει σχέση με την ομαλή λειτουργία μιας τάξης το ανέφερε και ο καθηγητής Χαρ. Γώγος (ΣΚΑΪ). Και το ερώτημα είναι γιατί η κυβέρνηση επιμένει να επικαλείται την Επιτροπή αντί να λέει αυτό που πραγματικά συμβαίνει και έτσι να δημιουργεί αντιπαραθέσεις, σύγχυση, αμφιβολίες, παλινωδίες με τις αντικρουόμενες δηλώσεις, τραυματίζοντας περισσότερο την ήδη τραυματισμένη εμπιστοσύνη στους αρμοδίους; Λέγων τ’ αληθές ου σφαλεί ποτε έλεγε ο παππούς Σοφοκλής.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου