Ατάκτως Ερριμμένα

Ο σκοπός είναι η πειθώ

Ο Κυρ. Μητσοτάκης, αναφέρθηκε σε «διευκολύνσεις των εμβολιασμένων», με την ελπίδα ότι θα καμφθεί η άρνηση σημαντικής κοινωνικής μερίδας να αποδεχτεί το δώρο της επιστήμης, αποφεύγοντας τον όρο προνόμια, για όσους έχουν ολοκληρώσει τον εμβολιαστικό τους, θέτοντας παράλληλα την παράμετρο ότι όσο ο εμβολιασμός δεν απευθύνεται στο σύνολο του ενήλικα πληθυσμού, δεν μπορεί οι εμβολιασμένοι να απολαμβάνουν ειδική μεταχείριση. Η «χρυσή τομή» σε αυτή την περίπτωση, είναι μια δύσκολη εξίσωση. Σε αυτή τη φάση που βρισκόμαστε, μια λάθος κίνηση μπορεί πραγματικά να δημιουργήσει σοβαρό κοινωνικό θέμα εκ του μη όντος. Η ειλικρινής απάντηση πάντως είναι ότι αυτός ο διαχωρισμός είναι, πολιτικά και πρακτικά, πολύ δύσκολα υλοποιήσιμος. Πάνω απ’ όλα, είναι υποχρέωση της Πολιτείας (της κυβέρνησης και της επιστημονικής κοινότητας) να πείσει τους πολίτες. Να μελετήσει το πρόβλημα της απροθυμίας κάποιων κατηγοριών για εμβολιασμό, να εντοπίσει τις αιτίες και να τις αντιμετωπίσει δημιουργικά, με στοχευμένες καμπάνιες ενημέρωσης ανάλογα με το ηλικιακό target group.  Και ας μην βιαστούν  κυβέρνηση και λοιποί δημοσιολογούντες  να μιλήσουν συλλήβδην για «ψεκασμένους». Θα είναι λάθος, τόσο επικοινωνιακά, όσο και επί της ουσίας. γιατί υπάρχουν άνθρωποι διστακτικοί και φοβισμένοι με όλη αυτή την παραφιλολογία των «παρενεργειών» και το επικοινωνιακό βατερλώ της Ευρώπης σχετικά με το astrazeneca.  Με το ζόρι δουλειά δεν γίνεται. Ο σκοπός είναι η πειθώ. Χρειάζεται μια αναδιατύπωση των επιχειρημάτων. Μια ενίσχυση της προσπάθειας πειθούς. Τα εμβόλια δεν μπορεί να είναι αφορμή για να στιγματιστεί κανείς, θα ήταν καταστροφικό λάθος και άδικο. Στο τέλος μάλλον και αναποτελεσματικό για τον επιδιωκόμενο σκοπό.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου