Όπως ενημέρωσε το Τοπικό Όργανό Διαιτησίας, την Παρασκευή και το Σάββατο θα διεξάγει στην Κω, σεμινάρια διαιτησίας.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Το Τοπικό Όργανο Διαιτησίας ανακοινώνει την διεξαγωγή σεμιναρίων τις ημέρες Παρασκευή (11/3/2016) και Σάββατο (12/3/2016) στο νησί της Κω. Παρακαλούνται οι διαιτητές και παρατηρητές διαιτησίας όπως δώσουν το ‘’παρών’’. Ο χώρος και η ώρα θα ανακοινωθούν προσεχώς».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













