Σκέφτομαι τι είναι χειρότερο; Το ότι υπάρχει πολιτικός (μεγαλοστέλεχος και πρώην υπουργός) ο οποίος δηλώνει δημόσια πως ουδετερότητα κράτους και εκκλησίας, μεταξύ άλλων, σημαίνει να μην μπορούμε να γιορτάσουμε δημόσια τα Χριστούγεννα και να βάλουμε φάτνες ή το ότι θεωρεί όλους εμάς που τον ακούμε ηλίθιους;
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















