Ειδήσεις

S. O. S. από τους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας για τις καλοκαιρινές πτήσεις προβλέπουν οι

Όπως αναφέρουν, το υπάρχον, απαρχαιωμένο, σύστημα τέθηκε σε λειτουργία το 1999, ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων, και έχει συμπληρώσει τον κύκλο ζωής του, ενώ κάνουν λόγο και για ελλείψεις σε προσωπικό. Τονίζουν πάντως ότι δεν διακυβεύεται η ασφάλεια των πτήσεων στην Ελλάδα.

Προειδοποίηση των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας οτι την καλοκαιρινή περίοδο αναμένεται να παρουσιαστούν προβληματα στις πτήσεις από και προς τα ελληνικά αεροδρόμια.

Αιτία, όπως υποστηρίζουν, οι ελλείψεις σε προσωπικό σε συνδυασμό με τα απαρχαιωμένα συστήματα αεροναυτιλίας.

Η ομοσπονδία των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας διατείνεται ότι θα πρέπει να προσληφθούν περίπου 50 ελεγκτές προκειμένου να καλυφθούν κενά προσωπικού ενώ ζητούν και την αντικατάσταση των συστημάτων αεροναυτιλίας που χρησιμοποιούν.

Όπως αναφέρουν, το υπάρχον σύστημα τέθηκε σε λειτουργία το 1999, ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων, και έχει συμπληρώσει τον κύκλο ζωής του. Οι ελεγκτές τονίζουν πάντως ότι δεν διακυβεύεται η ασφάλεια των πτήσεων στην Ελλάδα.

Το 2015 αναμένεται να είναι μία ακόμα χρονιά με υψηλή επιβατική κίνηση για τα ελληνικά αεροδρόμια μετά το 2014, όταν και διακινήθηκαν περίπου 45 εκατομμύρια επιβάτες, επίδοση που αποτελεί την καλύτερη όλων των εποχών. Τα στοιχεία για το πρώτο τρίμηνο του 2015 καταγράφουν αύξηση της επιβατικής κίνησης στα ελληνικά αεροδρόμια, με τις εκτιμήσεις μόνο για το Ελευθέριος Βενιζέλος να κάνουν λόγο για αύξηση που θα κυμανθεί κοντά στο 20% συγκριτικά με το 2014.

Την ίδια ώρα η υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας υπέγραψε νέο μνημόνιο συνεργασίας με την τουρκική πολιτική αεροπορία, το οποίο αφορά σε θέματα αερομεταφορών κοινού ενδιαφέροντος.

Η νέα συμφωνία, προβλέπει μεταξύ άλλων, αύξηση των εβδομαδιαίων τακτικών δρομολογίων προς κάθε χώρα από 31 σε 52 με προορισμούς την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη στην Ελλάδα και την Κωνσταντινούπολη και την Σμύρνη στην γειτονική χώρα.

Οι ελληνικές εταιρείες θα διεξάγουν δρομολόγια εφεξής από τη Ρόδο, τη Μύκονο και την Σαντορίνη προς την Κωνσταντινούπολη και την Σμύρνη ενώ οι τουρκικές θα έχουν τη δυνατότητα πτήσεων προς τις δύο μεγαλύτερες ελληνικές πόλεις από την Αττάλεια, την Τραπεζούντα και το Νεβσεχίρ.

Με το νέο μνημόνιο συνεργασίας ικανοποιείται και το πάγιο αίτημα της ελληνικής πλευράς για την παροχή επιπλέον, βιώσιμων χρονοθυρίδων στο αεροδρόμιο Κεμάλ Ατατούρκ της Κωνσταντινούπολης. Στις ελληνικές αεροπορικές εταιρείες θα παραχωρηθούν δύο νέες χρονοθυρίδες.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου