Ειδήσεις

Αλλαγές στην κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας

Σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr το οικονομικό επιτελείο εξετάζει η προσωρινή ακινησία ή φορολογική ακινησία να έχει διάρκεια μέχρι το τέλος κάθε χρόνου, δηλαδή να έχει ισχύ
μόνο για 12 μήνες και οι ιδιοκτήτες οχημάτων να πρέπει να ανανεώνουν τις ακινησίες των οχημάτων τους πριν την λήξη της κάθε χρονιάς καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα χρεώνονται τα Τέλη Κυκλοφορίας!

Μάλιστα στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων έχει πέσει και πρόταση για την επιβολή ενός μικρού παραβόλου περίπου 10-20 ευρώ για την ανανέωση της προσωρινής ακινησίας ενώ επίσης υπάρχει και ακόμη μία πρόταση σύμφωνα με την οποία η προσωρινή ακινησία δεν θα μπορεί να έχει διάρκεια μεγαλύτερη των 2-3 ετών και όταν αυτό το διάστημα ξεπεραστεί οι πινακίδες θα καταστρέφονται και το ετήσιο κόστος θα είναι ανάλογο με το κόστος έκδοσης των πινακίδων κυκλοφορίας που ανέρχεται σε 30 ευρώ για τον πρώτο χρόνο και 60 ευρώ για κάθε χρόνο επιπλέον.
Παράλληλα η έλευση του Περιουσιολογίου όπως έχουμε αναφέρει πολλές φορές στο Enikonomia.gr θα αποτελέσει ένα ακόμη τρόπο φορολόγησης των αυτοκινήτων που βρίσκονται σε ακινησία καθώς τα οχήματα τα υπολογίζονται ως πάγια περιουσιακά στοιχεία ασχέτως αν κυκλοφορούν ή όχι, δηλαδή αν έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας τους στις εφορίες ή όχι.

Ήδη πάνω από 1,1 εκατ. ιδιοκτήτες αυτοκινήτων έχουν καταθέσεις τις πινακίδες κυκλοφορίας τους για να γλιτώσουν από τα υπέρογκα Τέλη Κυκλοφορίας, τα τεκμήρια αλλά και τον παράλογο Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης που επιβάλλεται σε οχήματα με κινητήρες άνω των 1.929 κ.εκ.

Ωστόσο οι αποθήκες των εφοριών έχουν κυριολεκτικά γεμίσει με πινακίδες κυκλοφορίας ενώ στελέχη του οικονομικού επιτελείου εκτιμούν πως θα πρέπει να γίνει επιτέλους εκκαθάριση του αρχείου των οχημάτων καθώς εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα έχουν καταστραφεί αλλά στις εφορίες και τα συστήματα του κράτους φαίνεται ότι βρίσκονται σε φορολογική ακινησία!
Θα αλλάξει εντελώς η αγορά
Οι αλλαγές στην κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας των αυτοκινήτων σύμφωνα με στελέχη της αγοράς θα αλλάξουν ριζικά τα δεδομένα καθώς χιλιάδες είναι εκείνοι οι ιδιοκτήτες οι οποίοι θα σπεύσουν να τα πουλήσουν έστω και σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές για να «ξεφορτωθούν» φορολογικά.
Με αυτό τον τρόπο χιλιάδες μεταχειρισμένα αυτοκίνητα θα διατεθούν προς πώληση με αποτέλεσμα να συμπιεστούν περαιτέρω οι τιμές των μεταχειρισμένων.
Από την άλλη μεριά κάποιοι άλλοι ιδιοκτήτες είναι πολύ πιθανό να επιλέξουν την οδό της εξαγωγής του οχήματός τους σε άλλο κράτος-μέλος μέσω της πώλησης σε κάποια εμπορία του εξωτερικού.
Τέλος κάποιοι θα οδηγήσουν τα οχήματά τους στα Κέντρα Ανακύκλωσης της ΕΔΟΕ για ολική καταστροφή ώστε να «απαλλαγούν» από αυτά για πάντα…

Πάντως όποια και αν είναι η απόφαση του οικονομικού επιτελείου σχετικά με την κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας ή την θέσπιση παραβόλου θα πρέπει να υπάρξει μέριμνα για τους επαγγελματίες του κλάδου οι οποίοι διατηρούν στις εκθέσεις τους εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα προς πώληση και ακόμη και μια απλή ανανέωση ακινησίας θα τους δημιουργήσει τεράστια λειτουργικά προβλήματα.
enikonomia.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου