Διατήρηση των μεγεθών της αναμένεται να παρουσιάσει η φετινή τουριστική κίνηση από την Ιταλία προς τη Ρόδο και τα άλλα νησιά του νομού μας, όπως φάνηκε στην έκθεση του Μιλάνου.
Το παρών στη έκθεση έδωσε με δικό της περίπτερο η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου. Από το χώρο αυτό έγινε η προβολή της Δωδεκανήσου και των Κυκλάδων σε μια αγορά που συνεχίζει να έχει μεγάλες προοπτικές.
“Το αρνητικό στην υπόθεση αυτή είναι ότι δεν συμμετείχε στην έκθεση η Ελλάδα. Τα ελληνικά περίπτερα ήταν μετρημένα στα δάκτυλα του ενός χεριού. Έγινε ό,τι ήταν δυνατό για να προβάλουμε τη Ρόδο και τα άλλα νησιά του νομού μας”, δήλωσε ο πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων κ. Γιώργος Ματσίγκος.
Την ευθύνη για τη λειτουργία του περιπτέρου της Περιφέρειας είχε ο κ. Μιχάλης Ερωτόκριτος.
Θετικά σχόλια απέσπασε η πρωτοβουλία του γραφείου ΕΟΤ στο Μιλάνο που σε συνεργασία με την Ένωση Επαγγελματιών της Brera υπό την αιγίδα του Δήμου του Μιλάνου αφιέρωσαν μια εβδομάδα στην Ελλάδα με ανάλογη διακόσμηση των βιτρινών, πολιτιστικές εκδηλώσεις, προσφορά ελληνικών προϊόντων και κρασιού, διαφόρων περιοχών της Ελλάδας.
“Κάναμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε για να προβάλουμε τα νησιά μας. Όμως δεν υπήρχε μεγάλη προσέλευση κόσμου στη διοργάνωση αυτή. Ίσως να συνέβαλε και η οικονομική κρίση που μαστίζει και την Ιταλία. Επιπλέον μετράει αντίστροφα και ο χρόνος για τις εκλογές εκεί”, εξήγησε ο κ. Γιώργος Ματσίγκος και πρόσθεσε πως γίνεται αγώνας για να διατηρηθούν οι κρατήσεις από την Ιταλία στα περσινά επίπεδα.
“Θα είμαστε ευτυχείς αν καταφέρουμε να έχουμε φέτος τον ίδιο αριθμό αφίξεων με πέρσι από την Ιταλία. Δίνουμε τη μάχη μας και ελπίζουμε να πάμε καλά”,τόνισε ο κ. Ματσίγκος και πρόσθεσε πως εξελίσσονται μέχρι τώρα αρκετά καλά οι κρατήσεις από τη Ρωσία.
Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο και με τις κρατήσεις από τη Γερμανία, όπως τόνισε ο κ. Ματσίγκος.
“Τα αποτελέσματα των ερευνών που έχουμε στη διάθεσή μας δείχνουν πως μόνο το 0,8% των Γερμανών δείχνει διάθεση να επισκεφθεί την Ελλάδα για να κάνει διακοπές. Φαίνεται πως έχουν επηρεαστεί για μια φορά ακόμη από τις πολιτικές εξελίξεις. Στην πλειοψηφία τους θεωρούν πως δεν τους θέλουμε στη χώρα μας”, τόνισε ο κ. Ματσίγκος.
Για να αλλάξει η κατάσταση και να αυξηθούν οι κρατήσεις από τη Γερμανία για τη Ρόδο θα πρέπει, όπως τόνισε ο κ. Ματσίγκος, να δοθεί μεγάλη βαρύτητα στην προβολή του νησιού μας στην τουριστική έκθεση που θα διεξαχθεί τον επόμενο μήνα στο Βερολίνο.
“Θα μετρήσει στη συγκεκριμένη διοργάνωση το κάθε τι. Πρέπει να κάνουμε αγώνα για να προβάλουμε στη Ρόδο στη Γερμανία”, δήλωσε ο κ. Ματσίγκος.
Ικανοποιημένοι δήλωσαν πάντως οι επιχειρηματίες της Κω που συμμετείχαν στην τουριστική έκθεση του Μιλάνου.
Διαπίστωσαν πως υπάρχει ζήτηση από τους Ιταλούς που δεν εγκαταλείπουν τις διακοπές. Πλεονέκτημα θεωρείται και η έναρξη των πτήσεων της Ryanair.
Την ευθύνη για την προβολή της Κω στην έκθεση είχε ο διευθυντής του Ενιαίου Φορέα Τουρισμού Κω κ. Νίκος Σοφός.
Λίγες ημέρες πριν από την έναρξη της έκθεσης προβλήθηκαν στο κρατικό κανάλι ειδήσεις τουριστικού ενδιαφέροντος για την Κω.
https://www.dimokratiki.gr/arxeio/sta-persina-epipeda-i-kratisis-stin-italia/













